Direct naar tekst

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

M line - Hier lees je alles over de garantie op je M line producten. Registreer hier je producten om de garantie te verlengen.

Garantie

Als basis geldt er een wettelijke garantie op alle artikelen die je bij ons koopt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor verschilende producten geldt ook een fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Naast de wettelijke garantie heb je op je M line producten een door ons aangeboden standaard fabrieksgarantie variërend per product, deze garantie wordt gespecificeerd op de desbetreffende productpagina. De fabrieksgarantie wordt hieronder en in het garantiecertificaat beschreven. Wil je deze garantie uitbreiden dan kun je je aankoop kosteloos registreren via dit formulier.

Garantie op M line matrassen*

  • Standaard 1 jaar volledige garantie op de tijk.
  • Voor de kern van de Cool Motion 1 en 2-matrassen geldt een standaard garantieperiode van 2 jaar, wat verlengd wordt tot 5 jaar wanneer je het product bij ons registreert. Na 2 jaar ontvang je bij garantiegevallen een percentage van de nieuwwaarde om te gebruiken voor een vervangend product:
    • Na 2 jaar en tot 3 jaar na factuurdatum: 75% vergoeding;
    • Na 3 jaar en tot 4 jaar na factuurdatum: 50% vergoeding;
    • Na 4 jaar en tot 5 jaar na factuurdatum: 25% vergoeding.
  • Voor de kern van de Cool Motion,  Iconic 3/4/5/6/7/8 en Medic / Green Motion matrassen geldt een standaard garantieperiode van 5 jaar, wat verlengd wordt tot 10 jaar wanneer je het product bij ons registreert. Na 5 jaar ontvang je bij garantiegevallen een percentage van de aanschafprijs om te gebruiken voor een vervangend product:
    • Na 5 jaar en tot 6 jaar na factuurdatum: 80% vergoeding;
    • Na 6 jaar en tot 7 jaar na factuurdatum: 60% vergoeding;
    • Na 7 jaar en tot 8 jaar na factuurdatum: 40% vergoeding;
    • Na 8 jaar en tot 9 jaar na factuurdatum: 20% vergoeding;
    • Na 9 jaar en tot 10 jaar na factuurdatum: 10% vergoeding.

Voor de Wave matrassen gelden de volgende voorwaarden:

  • Op de kernmaterialen van de Wave matrassen heb je 10 jaar garantie. De garantietermijn gaat in op de aankoopdatum die vermeld staat op de factuur. Om recht te hebben op deze garantie dien je eerst met ons contact op te nemen. Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@wavebymline.nl, of te bellen naar het verkooppunt waar je Wave hebt aangeschaft
  • Deze 10 jaar garantie is geldig in het geval van:
    • Scheuren, meer dan 10% hoogteverlies of beschadigingen van het schuim, die ontstaan zijn bij normaal huishoudelijk gebruik van Wave.
    • Productionele gebreken aan de rits.
    • Originele aankoopbon aantoonbaar.

Registreer je matras om de garantie te verlengen.

Garantie M line topmatrassen/toppers*

  • Voor de kern van de toppers geldt een standaard garantieperiode van 2 jaar, wat verlengd wordt tot 5 jaar wanneer je het product bij ons registreert. Na 2 jaar ontvang je bij garantiegevallen een percentage van de nieuwwaarde om te gebruiken voor een vervangend product:
    • Na 2 jaar en tot 3 jaar na factuurdatum: 75% vergoeding;
    • Na 3 jaar en tot 4 jaar na factuurdatum: 50% vergoeding;
    • Na 4 jaar en tot 5 jaar na factuurdatum: 25% vergoeding.

Garantie M line dekbedden en kussens*

  • Op dekbedden en kussens wordt standaard 2 jaar volledige garantie gegeven, dit wordt verlengd naar 3 jaar na online registratie van het product. De eerste 2 jaar zijn volledig en daarna geldt een afschrijving. Je ontvangt dan in geval van materiaal- en fabricagefouten 50% vergoeding, berekend als percentage van de oorspronkelijke aanschafprijs.
  • Let op: M line kussens zijn uitgesloten van garantie wanneer deze gewassen zijn. Het schuim van de kussens kan niet gewassen worden.

Garantie M line beddengoed*

  • Standaard 1 jaar volledig garantie.

Garantie M line bedbodems en boxsprings*

  • Standaard 25 jaar garantie op draad- en framebreuk.
  • Standaard 2 jaar garantie op motoren en elektronica.
  • Standaard 1 jaar garantie voor materiaal- en fabricagefouten op stoffen.

Garantie showroommodellen*

  • 2 jaar garantie op showroommodellen. Elektronica, motoren en stoffen vallen buiten de garantie. Het verlengen van de garantie d.m.v. registratie is hierbij niet mogelijk.

* Lees meer over de garantie op M line producten in onze volledige garantievoorwaarden: 

Download garantievoorwaarden

 

M line biedt voor M line matrassen 100 dagen omruilgarantie. Indien het matras bij de koper niet aan de verwachting voldoet, kan hij of zij het matras binnen 100 dagen omruilen tegen een ander type matras. Om gebruik te maken van de 100 dagen omruilgarantie kun je contact opnemen met de M line dealer waar het matras is aangeschaft of, bij aankoop via de M line shop, onze klantenservice.

Het recht op omruilgarantie wordt verleend, indien aan onderstaande voorwaarden is voldaan:

  • De ’100 dagen omruilgarantie’ geldt op alle 1-persoons Iconic, Cool Motion matrassen, dit zijn matrassen/matraskernen tot en met 100 cm. De duo/twin cover valt niet onder deze garantie.
  • Voor aankopen via de M line webshop geldt dat een matras pas na 30 dagen proefslapen geretourneerd kan worden. 
  • De aanspraak op de ’100 dagen omruilgarantie’ dient de koper in te dienen bij de M line dealer waar de koper het desbetreffende M line matras heeft gekocht. In het geval van een online aankoop op de webshop van M line kun je contact opnemen met onze klantenservice.
  • Om aanspraak te maken op de 100 dagen omruilgarantie dien je de originele aankoopbon / factuur als bewijs te kunnen tonen.
  • De omruiling moet plaatsvinden binnen 100 dagen na levering van de matrassen.
  • Het matras dient fatsoenlijk en schoon te worden aangeleverd.
  • De koper kan eenmalig gebruikmaken van de 100 dagen omruilgarantie.
  • De koper dient een ander type M line matras uit te kiezen uit de collectie van de M line, waar de koper het desbetreffende M line matras heeft gekocht. Mocht er een verschil in kosten zijn, dan wordt dit verrekend. Vraag naar de voorwaarden hiervoor bij de M line dealer.
  • Er worden per omgeruild matras kosten in rekening gebracht t.b.v. administratie-, transport- en verwerking. De kosten voor het omruilen van een M line matras binnen de 100-dagen omruilgarantie kun je opvragen bij je M line dealer. Als je via de shop hebt besteld worden er €75,- omruilkosten berekend.
  • De garantie geldt niet op boxspringkernen en toppers.

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Geen antwoord<br/> op je vraag?<br/><span>Neem dan contact op met:</span>

Bij vragen over producten


M line Klantenservice:
Op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.

Tel: +32 380 835 09
E-mail: klantenservice@mline.be Bereik ons via Whatsapp


Contact voor bedrijven:
Tel: 0413-243051
E-mail: info@mline.nl

Ervaar de M line collectie

Ervaar de M line collectie


zoek je M line verdeler

Deze site is onderdeel van DBC Nederland B.V.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 17134757
Btw-nummer: NL009205093B01

Weet je niet welk matras de juiste keuze is?

Op zoek naar een verkooppunt bij jou in de buurt?

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: