• Gratis verzending
  • Gratis retournering
  • Veilig betalen
  • 100 dagen proefslapen op matrassen
M line
 
M line - Vragen over de betaling van uw bestelling bij mline.nl? Vind hier alle informatie over betalingen of neem contact op met de klantenservice.

Maak een afspraak bij de verdeler Maak een afspraak

 

Betalen

M line rekent geen meerprijs voor specifieke betaalmethodes. Via onze betaalpartner Adyen kun je op een afgesloten, beveiligde omgeving afrekenen met iDeal of creditcard. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. 

  • Bancontact

Betaal je bestelling via Bancontact eenvoudig met behulp van een Bancontact kaart. Betaal mobiel via de Payconic by Bancontact App. 

  • Master- en Visacard

Je kunt de bestelling ook afrekenen met Mastercard of Visacard. Jouw gegevens blijven hierbij anoniem en beveiligd. Bij betaling met creditcard krijg je aan het einde van de maand de rekening voor je aankopen, waarbij je (afhankelijk van de afspraken met de bank) ervoor kan kiezen om in termijnen te betalen.

  • Klarna

Met Klarna achteraf betalen kan je onze producten zonder risico testen. Je betaalt je bestelling achteraf zodra je hebt besloten deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je onder andere je naam, adres, woonplaats en e-mailadres in en voldoet de rekening wanneer het jou uitkomt. Hierbij geldt een betaaltermijn van 21 dagen, ingaand op het moment dat de order geplaatst is.

Bij zowel een annulering, retournering als mislukte bestelling krijg je zo snel mogelijk (naar onze norm binnen 5 werkdagen na verwerking), maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding je aankoopbedrag teruggestort. Wij mogen in het geval van een retournering wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je ontvangt een factuur bij levering van het product en digitaal na voltooiing van de bestelling. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen of is je factuur zoek geraakt, neem dan contact op met onze klantenservice. Een factuur voor een M line product gekocht bij een verkooppunt kun je opvragen bij de desbetreffende winkel.

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Bij vragen over producten


M line Klantenservice:
Op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.

Tel: +32 380 835 09
E-mail: klantenservice@mline.be


Contact voor bedrijven:
Tel: 0413-243051
E-mail: info@mline.nl

Ervaar de M line collectie


zoek je M line verdeler

Deze site is onderdeel van Beter Bed B.V., handelend ten behoeve van: DBC Nederland B.V.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 160.62.358
Btw-nummer: NL009205093B01

Advies nodig? Bel ons op +32 380 835 09
x

Mline.be maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?