Eva de Goede
Hockey international Eva de Goede (1989) was het gezicht van de M line campagne: M line Sleep Well, Move Better. Eva de Goede over de samenwerking met M line destijds. “Slaap is misschien wel het meest onderschatte aspect van training. Om tijdens het WK-Hockey maximaal te kunnen presteren in dienst van mijn team, wil ik er ook zeker van zijn dat ik goed slaap en uitgerust wakker wordt. Daarom heb ik gekozen voor M line als vaste trainingspartner”.
M line gebruikt sinds jaar en dag de topsport om haar merk te promoten, maar waarom eigenlijk?
M line is een afkorting van de woorden Motion line, wat staat voor: ‘in beweging zijn’. Dit is één van de belangrijke kernwaarden van de M line filosofie. Door te slapen op M line zorg je ervoor dat je lichaam goed en snel herstelt van de dagelijkse inspanningen. Als geen ander hechten topsporters hier belang aan, zodat zij overdag optimaal kunnen presteren. Jaap Westland, Commercieel directeur van M line, is blij dat Eva de Goede voor M line kiest. “Voor ons is het een uitdaging om te werken met topsporters. Samen met Eva hebben we een video ontwikkeld die precies duidelijk maakt waarom goed slapen zo belangrijk is. De basis voor presteren op topniveau, zodat je elke dag het maximale uit je zelf kunt halen leg je ’s nachts en slapen op M line is daarvoor de beste oplossing. Niet voor niets kiezen topsporters voor M line”.