De verkoper nam alle tijd en gaf goed advies bij wat wij zochten
We mochten onze eerste keuze ruilen. Het matras bleek toch te zacht te zijn naar onze smaak. Ook het M line kussen bevalt prima
niets meer aan toe te voegen.
geen klachten. professioneel geholpen
Moeilijk om een kussen te kiezen in zo korte tijd
Klantvriendelijk personeel.
Overzichtelijke winkel.
Men had de mogelijkheid van het verschuiven van de matrassen kunnen melden
Advies: Personeel geeft aan niet te kunnen bellen met hoofdkatoor bij problemen.
had moeten weten dat dit kussen alleen maar prettig ligt op een M line matras , en me dit kussen ook op een ander matras moeten laten proberen , nu heb ik een duur kussen waar ik geen gebruik van maak, ik zou graag een M line matras willen maar dat is financieel geen optie maar ze liggen fantastisch toen ik in de winkel was, daar kan niks aan tippen , en waarschijnlijk is dit kussen dan ook geen gewoon een 10 plus maar maak ze groter zodat mensen met nek klachten ook op het kussen kunnen steunen
Verkoper had niet veel ervaring. Ik moest zelf veel vragen stellen, hij vertelde niets uit zichzelf.
Prima dealer, heeft verstand van zaken. Betreffende verkoopster was wel invalster uit het filiaal Naaldwijk
Helder verhaal over de eigenschappen van de diverse matras.
op alle matrassen soorten kunnen liggen/ uitproberen. Waardoor het kiezen makkelijk gaat.
Eerst een veel te hard matras gekozen van Tempur. Gelukkig na 6 weken (met veel pijn doorstaan) om kunnen ruilen voor M-line soft. Zo blij mee!! Met mijn fibromyalgie veel beter voor mijn lichaam maar had m liever gelijk aangeboden gehad. Zeiden gelijk dat Tempur t beste was maar ik kon hier niet op liggen zo hard. Maar alles goed gekomen dus verder topservice.
Te plichtmatig en geen advies op maat. Want iedere klant is anders wat betreft toenadering!
Vlot en vakkundig geholpen.
Belachelijk dat het kussen niet meteen meegenomen kon worden
Eerste kussen van mline wat ik daar gekocht had was te hoog, tweede kussen is heerlijk.
goed geholpen
Goed advies en er was voldoende keuze. Proefliggen was ook mogelijk waardoor we een goede keuze konden maken.
Prima advies en mogelijkheden om proef te liggen.
Goede informatie verschaft. Fijn even te kunnen "proef liggen" en daardoor beter te kunnen kiezen.
Zeer deskundige zaak op het gebied van slaapproducten! Ook zeer klantvriendelijk en servicegericht!
Goed advies om dit merk te kiezen ipv een ander (tempur) wat we op het oog hadden.
Heb een bed en twee matrassen gekocht bij Beter Bed in Delft. Die mevrouw in de winkel heeft ons geholpen met het uitzoeken welk matras voor ons het beste was. Bed gekocht en €4000,- afgerekend en binnen 2 weken bezorgt en gemonteerd. Een week geslapen nummer 5 perfect nummer 6 niet zo best , rugklachten en waarschijnlijk door te weinig nacht rust een epileptische aanval. Naar de winkel gegaan en het juiste matras als nog uitgezocht nummer 8. Het duurde al 4 dagen voordat ze ons belde om te zeggen wat het extra ging kosten, was geen probleem voor ons het gaat om lekker slapen. We zouden een mail krijgen wanneer het matras geleverd zou worden , en na ongeveer 2 weken wachten op de mail heb ik gebeld met de winkel. Toen hebben we een mail gehad en daar in stond dat we 2 maanden moesten wachten op het matras omdat Beter Bed het heel druk had ik de corona tijd (in heb het bed gekocht in de corona tijd en dat stond er binnen twee weken.) Heb weer naar de winkel gebeld en die mevrouw kon ons niet helpen, we rijden met 80 vrachtwagens en die zitten vol en niet in de buurt, en na doorvragen waarom heeft ze de verbinding verbroken. Wij kunnen nu niets doen dat wachten ik hoop dat MLine wat kan betekenen voor ons ook ivm de gezondheid van de gene die er op moet liggen want die legt nu niet op een MLine maar op een oud matras. Maar begrijp wel dat ik ook nooit meer iets ga kopen bij Beter Bed. Ze willen wel snel geld verdienen maar als er dan een probleem is dan is beter bed niet thuis , geen service vanuit Beter Bed , en geen goede reclame voor Mline. Beter Bed doet MLine schade aan. P.s. : Ik hoop dat MLine wat voor ons kan doen we moeten nu nog wachten tot eind Augustus. Met vriendelijke groet R. Kerkhoven.
De dame die ons heeft geholpen (Petra heet ze bij beter bed in Delft ) Heeft echt super goed adviezen gegeven aan ons , en super vriendelijk
super goed geholpen maar dat wist ik al koop daar al mijn "bed" spullen
Fantastisch geholpen door verkoopster Edina
In de winkel op zich prima geholpen maar toen ik hem gekocht had was de service weg!! En als ik de test achteraf op de site van mline doe kom ik op een heel ander matras uit dus vraag ik me nu af of ik wel het juiste advies heb gekregen en of de verkoper er wel voldoende verstand van had, maar toto nu toe ligt hij prima dus Meerdere leverings afspraken werden niet nagekomen maar wel vrije dagen genomen dus ik koop daar niks meer in die baggerzaak.
Bij de winkel is de verkoper erg goed en rustig weet waar hij het over heeft.
Goede uitleg, alle tijd, en zeer vriendelijk geholpen.
Goede uitleg en service, 10 jaar geleden ook daar onze 1e M-Line gekocht
Matrassen gaan we nog uittesten
matras gaan we nu pas uittesten
Prima tot nu.
Vriendelijk geholpen door medewerker.
Prima geholpen
advies in winkel goed levering niet volgens afspraak en de gewenste tijd
Correct behandeld, advies gegeven
Erg prettig geholpen
prima service
Supernetjes geholpen en winkelmedewerker was erg aardig.
Ik werd door de verkoper dhr. J v.d. Spuy goed geholpen met het maken van mijn keuze. Hij vroeg waar ik naar opzoek was en liet toen meerdere bedden zien in die klasse, uiteindelijk ben ik voor dit matras gegaan.
goed geholpen
Goed advies
Goede ervaring
Nog niet echt op geslapen. Beoordeling over veertien dagen.
Na 1 week gebruik prima
er is goed advies gegeven
Vakkundig en klantvriendelijk
Uitstekend en kundig advies
goed advies van verkoopster
prima service en prima bodem
Zeer slechte service vanuit beter bed. Productie fouten geleverd waarvan de fout onterecht bij ons gelegd is door beter bed
helemaal goed
Prima geholpen en afgeleverd
Ik ben tevreden met de matrassen. Mijn vraag is alleen waarom ik niet mijn lattenbodem kan registeren het is een: bossflex 600 de luxe el 080X210 Antraciet + Geel motor limoss netvrij type: BET05510 (2 bodems)
Verkopers zeer klantvriendelijk, spontaan en hulpvaardig
M line was super, maar het was ook wel de enige keuze. Maar het advies was zeer goed, en tevens ook zeer commercieel gericht op M line....
goed advies
Zeer goed en uitgebreid te woord gestaan om tot een juiste keuze voor ye kiezen matras en bed te komen.
Fantastisch kussen, zacht met de juiste hardheid. Obv advies verkoopadviseur gekocht en maakt verwachtingen waar.
Vriendelijk en zeer behulpzaam.
Wij hebben Mline 5 En Mline 6 gekocht krijg dit niet geplaatst in de vragen
De levering duurde heel lang (meer dan een maand).
Goed advies
tot nu toe geen klachten
Zeer goed geholpen in de winkel. De matrassen wel omgedraaid afgeleverd
Aflevering was voorbeeldig, keurige chauffeurs
We hadden in eerste instantie ook MLine inlegbodems besteld. Deze bleken echter niet meer leverbaar. Moesten toen omschakelen naar andere bodems.
goed advies gekregen
Zeer goed advies/geholpen
Mooie overzichtelijke winkel. Goed advies.
Ongezellig winkel maar zeer goede verkoper
De service v.d. dealer was perfect. De service van de klantenservice van Beter Bed was zeer slecht. De levering is 2 keer op het laatst uitgesteld en het zou 12 dagen duren voordat wij 2 leenmatrassen zouden krijgen. Toen ben ik naar de dealer gegaan en kon gelijk een leenmatras meenemen.
Ligt lekker
Goed geholpen bij maken van de keuze.
Ik heb een wiplash en al jaren op zoek naar een goed kussen. Op advies nu een Mline Athletic Pillow aangeschaft.
Nekklachten
er was een verbouwing bezig, dus niet representatief t.o.v. normale situatie (denk ik..)
Had nieuwe matrassen nodig. Of begrijp ik deze vraag verkeerd Winkel werd verbouwd vandaar lage toekenning winkelpresentatie
prima geholpen
De Mline collectie stond een beetje achteraf in een hoek.
Bij de winkel werden we zeer goed geholpen. De communicatie met leverancier, klantenservice van beter bed en hoofdkantoor van Beter Bed was echter zeer zeer slecht. De levertijd was veel te lang bovendien.
nette winkel
Na uitgebreid matrassen te hebben getest, met daarbij de nodige info over kwaliteit en materiaal, waaruit matrassen bestaan, kwamen wij uiteindelijk uit op de Mline Slowmotion 5. Wij werden niet door de verkoper naar een bepaald merk verwezen, maar dit matras had puur met comfort te maken en daarbij kregen wij de nodige adviezen. Compliment voor de verkoper van Beter Bed.
we hadden ,eerder goede ervaringen met het merk
Hadden nieuw matras nodig.
Last van Nekhernia
was echt aan een nieuw bed toe en had wat last van me nek van het oude kussen en ik hoop dat deze dit kussen dit laat verdwijnen
Oude matrassen waren 12 jaar oud
Alles prima en vriendelijk!!
Een waar moet dat registeren van het product dan precies plaatsvinden. Site blinkt uit door duidelijkheid !!!!
Heel goed geholpen en geadviseerd
We zijn vriendelijk geholpen en hebben goede uitleg gekregen