Hunkeringen naar fysieke ontmoetingen
COLUMN | Het voelt als een eeuwigheid geleden dat we elkaar enthousiast de hand schudden op Hollandsch Slapen 2019. Wat is er in de tussentijd veel gebeurd! Want ook al werkten we maanden thuis, waren beddenzaken en dealers een hele tijd dicht en houden we nog steeds bijna een matraslengte afstand van elkaar; bij M line hebben we allesbehalve stilgezeten. En eindelijk kunnen we jullie showen waar we zo hard aan gewerkt hebben. Want dé beurs is terug!
We kunnen bijna niet onder woorden brengen hoe blij we zijn dat we M line weer mogen tentoonstellen tijdens Hollandsch Slapen. Want een beurs is een van de meest krachtige marketingtools die er zijn, als je het ons vraagt. Het is de plek waar je nieuwe producten presenteert, ziet wat branchegenoten doen en waardevolle relaties aangaat en onderhoudt. Zo nemen wij onder andere onze allernieuwste collectie boxprings mee naar onze stand. Deze vervangt vanaf oktober de oude boxspringlijn. Alvast een tipje van de sluier: je zult verrast zijn door de enorme keuze in look & feel, het gebrek aan meerprijzen en het gemak waarmee de verkoper de consument voortaan begeleidt bij de aankoop van een nieuw bed.
Natuurlijk verspreiden we productnieuws ook via social media, advertenties, onze website en brochures. Maar life marketinginstrumenten en events? Die nemen een belangrijke plek in binnen onze marketingmix. Wat deze beurs zo bijzonder maakt, is dat we hier onze afnemers, leveranciers, concurrenten en verkopers fysiek ontmoeten. We kunnen elkaars producten aanraken, voelen en uitproberen en onze doelgroep een totaalbeleving geven met licht, beeld, geluid en geur. Zeker na zo’n moeilijke periode zonder persoonlijk contact zijn we weer toe aan het echte werk. Eén-op-een gesprekken, inhoudelijke interactie, direct de reactie van de ander kunnen peilen en zien wat aanslaat. Veel waardevoller wordt het niet.
We kunnen dus niet wachten jullie een elleboog, voetje, knikje of zwaai te geven. Welkom terug beurs!
En welkom terug bedweters, slaapspecialisten en andere vakgenoten.
Goed jullie weer te zien. We hebben jullie gemist!
Team M line