Direct naar tekst

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Woerden Reviews

Gemiddelde uit 151 Reviews
8,5
8,1
8,1
8,2
Terug naar Beter Bed Woerden
8
9
9
8,7

Vriendelijk en goed inhoudelijk geholpen in de winkel in Woerden

8
8
7
7,7

De verkoper heeft mij vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. De lift in de winkel is wel lastig om in te komen met de scootmobiel omdat de deur gelijk weer dicht gaat.

Gerrit Heinhuis
8
9
9
8,7

Begeleiding naar leveren niet geweldig

PGA Broekhuizen
9
9
9
9

Heel goed geholpen en goed advies.

10
9
10
9,7

Goed advies gekregen

10
10
9
9,7

Goed advies gekregen

6
8
8
7,3

De aflevering van de matrassen verliep erg gehaast en daarom service een 6. De snelle levering was zeker wel een pluspunt. Advies door een ervaren verkoopster was prima voor ons. Nam de tijd en sprak uit ervaring. Winkelpresentatie, overzichtelijk en veel mogelijkheden om matrassen uit te proberen.

8
8
8
8

Goed geholpen door de verkoper. Duurde alleen wel even voordat ik aan de beurt was. Weinig personeel. Ik vond het erg moeilijk om de knoop door te hakken ( ivm de prijs van dit matras) maar ik kreeg alle ruimte om er even rustig over na te denken.

8
8
8
8

Prima geholpen..goed meegedacht.

Ronald de Ruiter
10
10
9
9,7

2e Mline matras bij dezelfde winkel gekocht. De verkoper heeft mij de matrassen van verschillende prijsklasse laten proberen, nam hiervoor ook de tijd en gaf goed advies. Mline is natuurlijk niet de goedkoopste, maar de verkoper gaf mij ruim de tijd om erover na te denken en ik had zeker niet het gevoel dat hij de koop erdoor wilde drukken. Ik slaap weer heerlijk op de nieuwe Mline.

C Vermeend
9
9
9
9

Fijne verkoper; goede levering.

10
6
6
7,3

Zag er netjes uit en leuk geholpen, al minste ik wel bepaalde kennis.

Hendrie Helsloot
10
10
10
10

Goed maar op ons bed ligt het toch wat te hard

Joy Damen
7
4
7
6

Wordt meegedacht naar oplossingen. De kennis zou verhoogd kunnen worden voor een passender advies.

Anneke van de Schraaf
9
9
9
9

duidelijk advies alle tijd goede uitleg bij vragen

10
10
8
9,3

Goed advies, maar men kon mij niet uitleggen waarom moesten betalen voor het meenemen van de oude matrassen, terwijl we ook een verwijderingsbijdrage moesten betalen, toch vreemd

9
7
9
8,3

Na wensen kenbaar gemaakt te hebben diverse matrassen geprobeerd. De leverdatum wordt bij bestelling al bepaald en enkele dagen voor de tijd wordt tijdsindicatie gegeven. Prima verlopen. Oude matras snel naar Milieustraat gebracht.

9
9
10
9,3

Goede uitleg van het product gehad, tevens was er geluisterd naar ons voor de keuze

10
10
5
8,3

Sommige werknemers niet erg klantvriendelijk.

R JONKER
8
8
10
8,7

Ziet er netjes uit

Fam de Kruif
10
10
10
10

Ondanks corona prima geholpen.

9
9
9
9

Alle tijd genomen voor advies en het maken van een keuze.

Joke Folkerts
8
8
8
8

Niets op aan te merken.

9
10
8
9

Prettig geholpen. Alle tijd genomen.

9
9
9
9

Goede antwoorden op vragen. Tot nu toe geen enkel afwijking kunnen constateren van het verkoopgesprek

Jorin
7
2
8
5,7

Bij aankoop is er geen advies gegeven, omdat ik eigenlijk al aangaf wat ik graag wilde. De bon werd direct gemaakt (wat voor ons prima was) er niet doorgevraagd naar de reden van de keuze of een advies gegeven op maat van ons lichaam. Voor de omruilgarantie was ik wat te laat en ben ik toch geholpen, dus dat was prettig. Echter kan de Customer journey hier toch wel een stuk verbeteren. Ik heb eerst gebeld waarbij de medewerker aangaf een dossier aan te maken en hiermee kon ik naar de winkel voor de ruiling. De dame in de winkel heeft een nieuw dossier aangemaakt, omdat de reeds gemaakte niet aangepast kon worden. Ik hoef bij aflevering pas te betalen, dus ik begrijp nog steeds niet waarom ik anderhalf uur kwijt moest zijn met naar de winkel rijden/ wachten tot het nieuwe dossier weer was aangemaakt. Ik zou adviseren dit in het vervolg telefonisch af te handelen als iemand belt. Dat is een stuk beter voor de klantervaring. Daarnaast was mijn ervaring in beter bed Utrecht zeer negatief. Ik ben daar heel onbeschoft behandeld. Ik wilde een kussen terugbrengen wat niet kon. Maar de dame bij de entree bracht dit op zo’n manier dat dit verre van klantvriendelijk was.

6
1
7
4,7

De dame in kwestie heeft ons niet goed geadviseerd. Wellicht alleen bezig met haar eigen provisie? Beide matrassen zijn niet naar tevredenheid op dit moment. Wellicht dat ze nog in moeten gaan liggen, maar voorlopig al 5 weken last van mijn rug en schouders. Mijns inziens had de dame beter moeten kijken en adviseren welke matrassen we hadden moeten nemen.

Arjan Hogendoorn
1
8
8
5,7

Goede vriendelijke service

Marion Van der Veen
7
7
7
7

De verkoop ging wat snel....

Henny Kohler
9
9
9
9

prima zaak, goed geholpen, verkoopster nam de tijd en wist alles goed uit te leggen

Miranda Wassing
9
8
9
8,7

Zeer vriendelijk geholpen de verkoopster heeft een goed advies gegeven voor ons super

Arja Smallenbroek-Slinger
9
9
8
8,7

prima geholpen, vriendelijk personeel

Karen Smids
9
7
5
7

Het filmpje in de showroom geeft als doelgroep topsporters De verkoopster adviseert dit matras bij flinke rugklachten Matcht niet echt met elkaar

André Vrolijk
8
7
7
7,3

Pas bij tweede bezoek , over twijfel aan de 6 inruilen voor zachtere meer voorlichting gekregen over verschil tussen 3,4 5 en 6

Michiel Sloos
10
8
8
8,7

Prima, iets meer kennis van het product was welkom geweest. Was er zelf al bekend mee

Vree
8
8
8
8

fijn dat we omruilgarantie hebben voor 100 dagen, nieuw matras is altijd even wennen

Jason Parsons
8
10
8
8,7

Great, friendly service.

J.A.M. Mink
10
10
10
10

uitstekend behandeld

H. Kemp
10
10
10
10

alles goed geregeld

Lisanne van Rooijen
10
10
8
9,3

Super verkoopster is Ina

Smit
6
4
6
5,3

Prima winkel.

W.J.M. van Ballegooij
10
10
10
10

Heel goed geholpen!

W.J.M. van Ballegooij
10
10
8
9,3

Wij zijn prima geholpen en geadviseerd. Hebben ook 2 stuks M-line matrassen gekocht welke nog geleverd worden.

Fam. C.M.E. Lekx
4
6
4
4,7

We wisten eigenlijk al welke we wilden hebben. Bij een andere slaapwinkel eerst gekeken. Bij beter bed stond een erg gladde verkoper maar een goede deal gemaakt dus dat werd de leverancier. Niet omwille van Beter Bed.

S. Benschop
6
6
6
6

Vandaag pas geleverd. Kan nog niets zeggen over service.

Oskam
10
10
8
9,3

Super leuk geholpen en de chaufeurs bij aflevering gaven super service dikke 10

E.H.
8
8
8
8

Prima geholpen

J.zuidam
8
8
8
8

slaapt prima

Winters.
10
10
10
10

Zeer tevreden.

A Blom
8
8
10
8,7

gord maar info dat het koudschuim van M-line niet beiinvloed wordt door buitentemp lijkt niet te kloppen en kan mogelijk met de keuze een probleem op gaan leveren mbt schouderklachten

Mandy Kuijf
10
10
6
8,7

Zeer goed geholpen door Ina Jongeling.

Van Mastwijk, Marja
8
6
8
7,3

Prima professionele service bij aanschaf

B.F. Verhoef
6
4
8
6

Ondoorzichtige garantie. Er wordt gezegd 10 jaar garantie, maar achteraf blijkt dat je dat alleen krijgt als je binnen een bepaalde termijn registreert. Niemand wijst je hierop, je moet het zelf ontdekken. En het is niet duidelijk op de website te vinden.

R.de Ruiter
10
10
10
10

in de winkel werd ruim tijd genomen voor uitleg en er was goede mogelijkheid om alle uitvoeringen te proberen en te vergelijken

Suzanne van Voskuilen
10
10
10
10

De mevrouw heeft mij goed geholpen en goed advies gegeven over de keuze.

Pieter Buijs
10
10
10
10

Goede uitleg en ruim de tijd en aandacht genomen.

Wim
8
8
8
8

Gekocht naar aanleiding van rugklachten

N.M Strubbe
8
8
8
8

We zijn fijn geholpen

Bram Neijt
2
6
6
4,7

De bestelling leek goed in de winkel, maar toen bleek dat de lattenbodem vervangen was door een nieuw model wat vele malen lelijker en slechter was. De installatie liet beschadegingen achter en de bijgeleverde molton paste niet om de MLINE matrassen.

EHM van Zaanen
10
10
10
10

Goede informatie van vrienden en in de winkel

J v OPijnen
6
6
4
5,3

heb zelf ook een Mline

Gert Eindhoven
10
8
8
8,7

ik heb altijd een goed kussen nodig voor mijn nek, ik heb versleten nekwerfels

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: