Beter Bed Utrecht Reviews

Gemiddelde uit 385 Reviews
8,3
8,2
7,9
8,1
Terug naar Beter Bed Utrecht
Sylvia Van Dopperen
9
9
9
9

Prima winkel. Later ook goed advies voor hoofdkussen.

Will Kanters
9
9
9
9

Namen de tijd voor je en het advies was prima. Het resultaat is bovenstaand gegeven.

René Netto
8
8
8
8

Je wordt snel geholpen met een duidelijk advies over het product

Jasper Hofstede
7
5
6
6

Advies had beter gekunt geen slaap analyse. twijfelde over matras ivm rugklachten.

9
9
5
7,7

Ik mocht op meerdere kussens liggen om uit te proberen. En moest vooral even de tijd nemen om het goed uit te proberen.

8
7
8
7,7

1 aardig meedenkend personeelslid, bij de andere voelde ik me niet op mijn gemak

10
10
10
10

Fijne uitleg gehad en de tijd genomen door de verkoopster, ook de bezorging was top en niet te vergeten de onderlakens ook super door de keuze warm of koud.

Fred Hooijmans
10
10
10
10

Uitgelegd wat en hoe wij het wilden, er kwamen 3 matrassen uit, ieder van ons is in andere volgorde niet samen gaan proef liggen en hebben onze keuze opgeschreven en deze was hetzelfde dus snel gemaakt, bedankt voor het luisteten en de juiste uitleg.

Aart Hazendonk
10
10
10
10

Zeer goed geholpen door iemand die z’n vak verstaat

Connie Walet
10
10
10
10

Vriendelijk, super advies, snel geregeld, omgeruild binnen 100 dagen

8
8
9
8,3

Nette service

8
8
7
7,7

Nette service

8
8
7
7,7

Nette service

8
8
7
7,7

Nette service

Karin Mulder
10
10
10
10

Verkoopster had veel kennis en ervaring, was vriendelijk en nam de tijd, als zeer prettig ervaren

André Fokkens
10
10
10
10

prettige en deskundige medewerker

André Fokkens
10
10
10
10

zeer prettig geholpen door deskundige medewerker

G. de Gooijer
9
10
9
9,3

Prima geholpen en uitgebreid de tijd genomen om de verschillende combinaties kussens en matrassen uit te proberen. Anders dan verwacht kwamen we dankzij dit advies thuis met twee verschillende kussens en twee verschillende matrassen. Advies op maat!

René Netto
8
8
8
8

Goed geholpen

Henny Koldenhof
8
8
8
8

Aangeschaft dus op aanbeveling

8
8
8
8

Erg vriendelijk en professioneler geholpen.

8
7
8
7,7

De verkoper was aardig en heeft ruim de tijd voor ons genomen. Er was aangegeven dat antislip niet nodig zou zijn. Nu elke dag de matrassen terugduwen. Dus helaas wel nodig.

8
7
8
7,7

De verkoper was aardig en heeft ruim de tijd voor ons genomen. Er was aangegeven dat antislip niet nodig zou zijn. Nu elke dag de matrassen terugduwen. Dus helaas wel nodig.

9
9
9
9

Prettige verkoper die goed luisterde en de slaapanalyse waar mee we startten was heel fijn, liet meteen zien wat wel en niet nodig was aan matrassen. Veel viel af. Mocht vooral niet te zacht zijn. Dat is prima gelukt.

8
9
9
8,7

Fijn dat we konden starten met een slaap analyse. De matrassen die we uitprobeerden waren prima - deze sprong eruit. Stevig doch niet te hard. Echt fijn geholpen.

Herman ten Dolle
8
8
6
7,3

goeie winkel. wij gingen 2 pinksterdag, hadden we beter niet moeten doen erg druk in de winkel

10
10
10
10

Goede service

A van Ingen-Spanenburg
9
8
8
8,3

Goed advies gekregen en goed geholpen. Zeer tevreden

ACM Triesscheijn - de Kieviet
10
10
10
10

De verkoopster gaf prima advies en luisterde ook naar mijn verhaal Ik zou een volgend keer hier zeker terug gaan

9
6
7
7,3

De verkoopster heeft haar best gedaan.

7
5
8
6,7

Hele aardige vrouw die me geholpen heeft. Enkel het advies dat dit matras in werkelijkheid iets harder is en dat er geen 100 dagen slaapgarantie op een twijfelaar zit zou beter zijn geweest. Ondanks dat als je op de website van M-line kijkt dit bij de voorwaarden duidelijk aangegeven wordt.

Gert-Jan van Meerten
8
8
8
8

Uitgebreid advies en niet alleen verwezen naar duurdere producten met waarschijnlijk hogere winstmarge.....

Harry van Eijk
8
8
8
8

Keurige winkel. Ruim opgezet.

9
6
7
7,3

Aanvankelijk geen goed advies gehad. Moest mijn matras ruilen

annedee jaeger
7
7
7
7

prima verkoper, maar denk niet beter of slechter dan een ander. Ik vond wel dat de levering heeeeeel erg lang duurde. 2 Maanden waarbij je pas de dag daarvoor zou horen of het ochtend of middag zou zijn. Weinig keus dus voor zo een dure aanschaf.

10
10
10
10

Heel prettig geholpen, goede service!

M.J.T. Smits
8
7
7
7,3

het kostte enige tijd om een vergelijkbare matras te vinden aan de slow motion II die ik had. Andere namen, andere diktes etc. Maar dat ligt ook aan M-line zelf. Het was ook opmerkelijk dat de Olympische matras werd weggezet als minderwaardig (slechte kwaliteit).

8
8
7
7,7

Goed advies. Ook nog korting ontvangen.

Bas Nieboer
9
10
10
9,7

prima geholpen met goed advies. we kwamen met ander matras in ons hoofd, maar verkoper heeft ons de verschillen laten zien en voelen en daar zijn we hem nu nog elke dag denkbaar voor!

Camiel Willekes
8
7
5
6,7

Matras leek bij de dealer aanmerkelijk zachter dan de geleverde versie.

Sterre van Veldhuizen
7
6
7
6,7

Fijne hulp, maar ik had wel graag willen weten dat de vorm van het kussen zo zou veranderen. Ook jammer dat de kussens niet geruild konden worden na proberen thuis, want dan was dit gewoon goed gekomen.

monique Bos
5
5
5
5

Verkoopster gaf geen advies. Gelukkig waren wij eerder in Beverwijk geweest en daar wel goed advies en uitleg gehad

J.N. van der Wind
10
10
10
10

Goede en eerlijke voorlichting en ze nemen de tijd voor je!

René Tips
10
10
9
9,7

Prima gesprek.

Th Ruijter
10
10
10
10

Er is uitgebreid de tijd genomen om ons voor te lichten en producten uit te proberen.

N.M. Hogenstijn
10
10
10
10

Ga zo door.

Riet Van Dijk-Hoefnagel
9
9
9
9

Bij bezorging bleek dat er verkeerde bedbodems gebracht zijn. Deze worden morgen gewisseld. En naar ik verwacht zal dat ook goed verlopen

Ciska Spiekerman van Weezelenburg
8
9
8
8,3

Gewoon wel goed

E van Dijkhuizen
10
9
10
9,7

Uitblinkent in meedenken. Een opgeruimd fijne winkel

piet de with
8
8
7
7,7

Utrecht is altijd even druk , toch voor ons voldoende tijd genomen.

Anoniem
5
10
5
6,7

Verkoper wist weinig van matrassen .

M. Brummans
1
1
1
1

Een prettige en spraakzame verkoopmedewerker die ons eerlijk advies gaf.

r r scheuer
10
9
10
9,7

Wij zijn zeer tevreden met de afhandeling van onze klacht Uit stekend bedrijf. Kan ik iedereen aanraden.

Vos
2
6
6
4,7

Heerlijk slaapcomfort

Ger Pors
10
10
10
10

we zijn zeer tevreden

Voorneveld
10
10
10
10

Prima voorlichting en begeleiding bij keuze matrassen.

F. Folkers
8
8
8
8

Gewoon prima geregeld

Hans vd Hoogen
10
10
6
8,7

vriendelijk geholpen door Ina

H.M. Timmermans
4
8
6
6

weet ik nog niet

Delen
10
10
10
10

Prettige zaak en goed advies.

Ansink
4
6
4
4,7

Weinig advies vanuit de winkel.

P.Valstar
8
8
8
8

deskundig en plezierige hulp

Piet Hollaar
10
10
10
10

Prima geholpen, prima service

Aris Rietveld
2
4
6
4

Ik heb vaak moeten bellen naar de vestiging om de offerte definitief te maken, de telefoon werd vaak niet opgenomen. Daarnaast kregen we geen bevestiging per mail dat hij definitief was geworden, ondanks dat het ons beloofd was.

van Oostveen
10
10
10
10

2 nachten op geslapen. Tot nu toe zeer tevreden.

Bob
8
8
8
8

Gewoon goed

Gj Klabbers
10
10
8
9,3

Eerste nacht op geslapen....eerste indruk ok.

E.A.A.Nagel
10
10
10
10

kan bij registratie van het product het - KS SOEZZZERFECTION TEXELER 060X070 - kussen niet vinden.

C. van Pommeren
10
10
10
10

Professionele uitleg en super voorlichting

A.M.van Krieken-de Haan
10
10
10
10

Zeer vriendelijk en deskundig advies

B.J.Plekkenpol-Staartjes
10
10
10
10

Toppertje die M Line

Martje Smulders
10
8
6
8

Goede bezorgservice. In de winkel was het wat opdringerig in de verkoop.

Van Rijswijk
6
6
6
6

Oude mline nietgoed,heb vervangend matras gekregen

Silvia Stancikova
10
10
8
9,3

Ik ben heel erg tevreden.

Onno de Vries
8
6
6
6,7

Matig geadviseerd in de winkel; gekozen voorMline7 op advies, die erg ongeschikt bleek voor mijn schouders en rug. Omgeruild voor Mline3 ( dat was ook de oude matras). Deze matras wordt snel te zacht. Had wsl Mline5 geadviseerd moeten krijgen maar BeterBedwas bij de omruil niet meer geïnteresseerd in serieus advies: ze vonden mij stom want de Mline 7 was gewoon goed voor mij.

Margriet
8
8
8
8

Bij beter bed ben ik goed geholpen.

Castel
8
10
6
8

Adviseur Beter Bed was uitstekend; heeft me echt gevoel gegeven dat er maatwerk is geleverd. heb haar daar zelf ook complimenten voor gemaakt nog

I.Szarka
10
10
8
9,3

Zeer fijne kussen

Kleinnibbelink
8
8
8
8

Prima service, goed advies

Hans Koevoets
8
10
8
8,7

Goed, wel erg vervelend dat de mensen die de nieuwe matras kwamen brengen niet even de oude matras in een aangrenzende kamer wilde zetten. Dit vanwege hygiëne. Bestaan er geen handschoenen?

J. Terbeek
10
10
10
10

Uitstekende service

R.
6
2
6
4,7

Het kiezen van een matras in een winkel is een hopeloze bezigheid. Er wordt geen objectief advies gegeven en een paar minuten proefliggen heeft geen zin.

J.
10
6
10
8,7

Vriendelijk en goed geholpen

Marjan Jongkind-Emonds
8
8
8
8

geen opmerkingen

J.H. Enkelaar
10
8
8
8,7

de Pillow vind ik stugger als in de winkel.

H. van der Laak
8
8
8
8

Prima uitleg

H. van der Laak
8
8
8
8

uitstekende voorlichting

Mariëtte Noordhof
6
6
6
6

Goede garantieregeling

de Jong
8
8
8
8

Heel fijn en vakkundig geholpen

F.Schild
10
10
8
9,3

Prima service. Prachtig bed!

Gerven
2
2
2
2

Slecht, ik koop nooit meer bij Beterbed.

Karim Didouch
2
2
2
2

Ik ben ronduit schandalig bediend en heb gekocht omdat ik vooraf al wist dat ik de beste MLine wlde die ze hadden. Ik heb over het winkelpersoneel reeds een klacht ingediend, welke inmiddels is afgewikkeld.

de Glopper
2
10
10
7,3

Eerst voor een ander kussen uit de M-line gekozen. Bij deze blijven , de van te voren aangegeven klachten van de nek en arm aanwezig. Van te voren afgesproken dat ik het kussen om mocht ruilen als het niet beviel. Als fysiotherapeute was ik er inmiddels achter dat de klachten van mijn schouder door een verkeerde slaaphouding met het kussen kwamen. Bij het omruilen en bij betalen van het duurdere kussen kon ik die niet meer ruilen als het niet zou voldoen. Helaas verdwenen de klachten niet en mocht ik niet meer ruilen. Vele euro\'s later en nog steeds tobben met het zoeken naar een goed kussen. SLECHTE SERVICE EN RECLAME, immers als fysiotherapeute behandel ik vaak mensen met nek en schouderklachten die veroorzaakt worden door het slapen op een niet goed kussen.

Els Hinderink
2
4
2
2,7

Ik vod de verkoopster niet zo prettig

Linda Hochstenbach
10
10
8
9,3

prima geholpen, goed advies.

f.o.e.g. Vis
10
10
8
9,3

GEWOON GOED

Barry Pleit
10
6
6
7,3

Service van de winkel na aflevering was uitstekend

H.A. Spithoven
10
10
10
10

wij zijn uitstekend geholpen

De Koning
8
8
8
8

Vormt zich goed naar je lichaam,draaien gaat wel wat moeizamer.

G.J. Birkhoff
6
8
8
7,3

redelijk goed advies.

H.A. van Amstel
10
10
8
9,3

Voor de tweede maal dat wij m-line aanschaffen.

D.J. Visser
10
10
6
8,7

Keurig en bekwaam geholpen. Net aanbod gekregen.

H.B. van der Kooij-Kamm
10
8
8
8,7

Het kussen op de gezondheidsbeurs gekocht bij Beter Bed. Bij het uitproberen al een prima gevoel. Het kussen voldoet voor mij uitstekend sinds de aankoop !!

H. Galama
8
10
8
8,7

Zorgvuldige dienstverlening

M. Jeuster
8
8
8
8

Wij hadden al M-line kussens, deze waren aan vervanging toe vandaar dat het advies niet echt nodig was.

JW van Vliet
10
10
8
9,3

Uitstekende voorlichting en service.

Peeters
10
4
4
6

Advies in winkel bleek achteraf slecht te zijn. Combinatie van matras en bodem paste niet. Verkoper ging duidelijk voor de duurdere optie. Services van Beter Bed kantoor was super geweldig!

R.W.J. Ter Avest
4
6
4
4,7

winkelpersoneel kan zich meer professioneel opstellen. Kwamen wat verveeld over.

Halberstadt
6
8
8
7,3

Aardige verkoper. Wijzging op de initiele bestelaanvraag verliep moeizaam: eerste melding niet verwerkt, tweede melding wel. Levering niet geheel compleet. Kussen mist.

stefan de jong
8
6
6
6,7

Goed en duidelijke uitleg

S.M. Warnakulasuriyage.
4
4
6
4,7

Voor het eerst ga ik uitproberen

H. Veld
8
8
8
8

Afhandeling na omruilen was uiterst verwarrend m.b.t. Kosten

J.B.A. Kranenborg
10
10
10
10

Zeer goed! N.b. 1e matras gekocht (omruilgarantie) d.d. 8-5-2012. 2e matras gekocht plm. 8-11-2014, geleverd 24-11-2014.

Herman Jan Krul
10
10
10
10

Goede uitleg en bedrag.

Jolanda Krul.v.Poppel
10
10
10
10

Was al lang mee bezig en er over geïnformeerd heeft er 2 jr voor gespaard.

Melanie de Brouwer
8
8
8
8

Gewoon goed

A. Vreling
8
8
8
8

kwaliteit en eigenschappen materialen matras

A.A. Terlingen
10
10
10
10

In een winkel krijg je beter advies dan online. Bovendien kun je de matras uitproberen en heb je vergelijkingsmateriaal.

Schropp
10
10
6
8,7

wat bedoel je?

F.f .j.zeegers
6
6
6
6

Hopende dat dit de goede matras is en sprak ons aan

Vroomen
10
10
10
10

Grote verwachting gecreerd door verkoper. Beddentest viel goed uit.

L. Terhorst
8
8
10
8,7

Na goede ervaringen met slowmotion 4 matrassen, nu gekozen voor multi motion 1 en slow motion matrassen 7. Goede voorlichting door Beter Bed.

Fam. M.P. Tichelaar en A. J Tichelaar
10
8
8
8,7

In een winkel beter te bekijken en te testen

Robert Knol
6
6
6
6

Goede informatie en snelle service

PAAB Achterberg
6
10
8
8

Aflevering tot aan de deur (anders dan in winkel werd gezegd). Advies in winkel was goed.

Schippers
8
8
8
8

beter advies op maat in winkel dan online

j.strumphler
10
10
10
10

enthousiaste verkoper die leek te weten waar hij het over had

Nijhoff C.
10
10
10
10

Matrasvernieuwing was nodig.

Koot
10
10
10
10

Goede service en vriendelijk geholpen.

M Burhenne
8
8
10
8,7

De oude matrassen waren zeer slecht

L.J.van Asma
10
10
10
10

Onze oude matrassen waren versleten.We waren aan nieuwe toe.Er is geen betere winkel dan Beter Bed.

van Kommer
8
8
8
8

nieuwe matrassen en kussen nodig

GP van Lierop
8
8
8
8

nieuw matras nodig

B. Verkerk
10
10
10
10

Slaap op een mline matras

Pieter Groenewege
10
10
10
10

Ik sliep niet lekker op mijn oude Ikea-matras en had ook een extra lang matras nodig. M Line lag met grote afstand het lekkerst in de winkel dus aangeschaft.

G.J. Schuurman
4
8
8
6,7

Belachelijk vind ik het dat je bij zulke dure matrassen zelf de cover eromheen moet zien te krijgen. Dat is ene heel gedoe in je eentje. Daarom: slechts 2 sterren wat betreft de service. Ook de oude matras die zou worden gerecycled moest per se in een plastic zak, die niet paste. Daarnaast bleek de rekening niet te kloppen. (men dacht dat er twee oude matrassen meegingen, wat niet het geval was, overigens werd dit heel netjes opgelost door de bezorgers)

J.J. Van Streijl
8
8
4
6,7

Nog geen. Wilden goede matrassen en hopen deze nu te hebben.

H Wijkmans
8
8
8
8

goed en correct geholpen

H. van Luxemburg
8
8
8
8

We sliepen al 10 jaar op mline

G. Reijmerink
6
6
8
6,7

i.v.m. lekkage waterbed

Newalsing I
4
8
4
5,3

Geadviseerd door internist in ziekenhuis en fysiotherapeut.\n\nOok positieve berichten gehoord bij de revalidatie centrum waar is gerevalideerd hebt.

A. Vil
10
6
8
8

Geen heel uitgebreid advies. Wel goede service, door bestelling per telefoon en bevestiging via mail. Ook het verschuiven naar een andere datum van de bezorging ging heel fijn. Er werd alles aan gedaan om toch snel te bezorgen.

JPH Tersteeg
10
10
8
9,3

Ivm atroseklachten

Kuik
4
6
8
6

Voor ons de tweede keer om m line te kopen, bevalt goed. Helaas kregen we bij de laatste aankoop voor ons gevoel ;2 gebruikte smart covers!! We wachten nog op andere covers maar dit was zeer onprettig.

C. van der Kamp
10
10
10
10

Goede voorlichting, advies en presentatie

M.N. de Ruiter
8
8
8
8

Goed geholpen. Ik wist zelf al wel wat ik wilde.

M.N. de Ruiter
8
8
8
8

Goed geholpen, ik wist zelf al wat ik wilde hebben.

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.