Direct naar tekst

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Naaldwijk Reviews

Gemiddelde uit 261 Reviews
8,3
8,3
8,0
8,2
Terug naar Beter Bed Naaldwijk
5
7
8
6,7

In 1e instantie uitstekend, maar bij klachten wordt je snel 'afgevoerd' naar de landelijke klantenservice. Indruk dat klanten snel naar M-line worden gebracht. Informatie, zoals bij omruiling, werd niet volledig gecommuniceerd.

john verhoog
8
8
8
8

fijne winkel goed advies gekregen

Ferry van den Berg
10
10
10
10

Uitgebreid geïnformeerd en goede mogelijkheden om diverse matrassen te testen nadat er een meting had plaatsgevonden

6
5
5
5,3

Geen slaap scan gedaan. Dat bedacht ik me later pas. Wel vriendelijk geholpen

Leo Bol
10
10
10
10

Wij werden correct geholpen

peter berkel van
10
10
10
10

Goede voorlichting

Kees Troost
10
9
9
9,3

Zeer deskundig en vriendelijk personeel, vooral de dame die ons hielp.

8
8
8
8

Goed geholpen bij Beter Bed. Uitgebreid advies.

Kees Harland
10
10
10
10

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

8
8
8
8

Vriendelijk geholpen ,deskundig advies en aflevering van matras/bed naar volle tevredenheid geleverd en gemonteerd. Let wel. Let wel , we hebben matras met 25% kortingsactie aangeschaft en enkele dagen erna werd de 50% kortingsacie gestart......beetje zuur was dat !

Elly Heijneman
9
9
9
9

Goed voorgelicht welk matras - meegedacht in onze situatie wat het beste was om te kopen - bed en matrassen werden binnen 2 weken geleverd heel fijn !!

P.A. Steijaart
10
10
10
10

Het hoge puntenaantal istotaal niet overdreven. Johan gaf ons prima uitleg over het materiaal en de mogelijkheden om toch nog te veranderen van matras. De services en bezorging prima. Helaas duurt het wel even voor een volgend matra. We zullen jullie producten overal in de familie aanbevelen. Nog een goed 2024.

Y Herlaar
7
3
5
5

Wij zijn geholpen door een zeer chagrijnige en onbeleefde brutale verkoopster die weinig moeite doet om een bed te verkopen die moeten ze per direct ontslaan wat een naar mens was dat

8
8
8
8

netjes en beleefd te woord gestaan en geholpen

10
10
10
10

Fijne mensen verstand van zaken goed geholpen

10
10
10
10

Een fijne winkel met leuk personeel.

T de Bruijn
10
10
10
10

Vriendelijk en duidelijk

Els Hoogkamer
9
8
8
8,3

Goede informatie gekregen.

8
8
7
7,7

Een goed advies, heel behulpzaam, en meedenkend, ze nemen alle tijd voor je.

F.M. van der Lugt
7
6
7
6,7

Geen analyse plaatsgevonden. Verkoper ging uit van mijn eigen verdieping in de materie van M-line. Kussens van M-line in de winkel werden gebruikt door klanten zonder een hoes waardoor er zichtbaar foundation en lippenstift vlekken op de kussens zichtbaar waren. Niet echt fris om dan daarop proef te gaan liggen.

i van Bergen
9
9
9
9

Goede informatie en geluisterd naar wensen. Netjes geleverd en goede informatie over de levering. Top!

8
6
8
7,3

Was beter geweest om ook andere kussens uit te proberen.

Winnie Doornik
8
8
8
8

Deskundig advies

1
1
1
1

Moet steeds zelf bellen of onze tijk al is geleverd, beloven steeds terug te bellen maar daar wacht ik nog steeds op. Reageren ook niet meer op onze mail.

1
1
1
1

We worden aan het lijntje gehouden. Zij beloven terug te bellen maar doen dat niet.

10
10
10
10

Een adviseur die helder en uitgerust vertelde en adviseerde......

10
10
8
9,3

Smoezelige bedden om proef te liggen

Leendert Van Geest
1
6
6
4,3

Het advies in de winkel was goed. Het matras bevalt uitstekend we hadden al eerder deze matrassen gehad. De service vanuit beter bed is helaas beneden alle peil. Verschillende mails gestuurd laatste was ruim een week geleden nog steeds geen antwoord en telefonisch onbereikbaar. Heel jammer

Shirley van Geest-Stolk
1
8
7
5,3

Advies in de winkel geweldig. Matras top alleen de klantenservice van beter bed is beneden alle peil

Ada Lucardie
8
8
6
7,3

Wij vinden dat de aankleding vd winkel wel iets aantrekkelijker kan. Advies compenseert veel.

10
10
8
9,3

Fijn geholpen, goed advies. Prettige monteurs.

wilma lelieveld
8
9
8
8,3

J Lots Prima verkoper ,goed advies gekrgen.

wilma lelieveld
8
8
8
8

J Lots fijne verkoper,goed advies gegeven. Filiaal Naaldwijk.

joop willemsen
9
9
10
9,3

prima de luxs

10
10
10
10

Prima geholpen.

7
7
8
7,3

de verkoper heeft goede uitleg gegeven en ons alles laten proberen

8
8
8
8

Vriendelijk personeel en alle tijd met het proefliggen.

10
10
10
10

Deskundig en met alle aandacht en tijd fantastisch geholpen!

10
10
10
10

Prima geholpen. Als we weer een nieuw matras nodig hebben, gaan we zeker weer naar Beter Bed.

C.A.J Koehler
8
8
7
7,7

prima geholpen alleen door de corona maatregelen toch net even wat minder persoonlijk, maar ja daar kan niemand wat aan doen. Het enige wat mij stoorde is dat de verkoper zijn mondkapje onder zijn neus droeg.

8
8
8
8

Goed advies gekregen, naar wat ik zocht

7
6
7
6,7

Het was ook veel zelf uitzoeken wat matrassen betreft. Ik moest zelf de matras wijzer ontdekken op internet. Niet echt advies gekregen oven de matrasse, wat het verschil wasrussen de matrassen bijvoorbeeld

Patrick van Ruijven
1
8
8
5,7

Bij de dealer goed advies gehad, toen we van de omruilgarantie gebruik wilden maken duurde het wel erg lang voordat ze omgeruild werden. Nog met de winkel gebeld en met M-LINE ,maar er was niets aan te doen.

9
9
9
9

Wij zijn zeer tevreden over de verkoop bij Beter Bed. Wij zijn in Naaldwijk geweest voor 2 nieuwe matrassen en 2 hoofdkussens de voorlichting was prima.

J.W. Kuivenhoven
10
8
8
8,7

Service is goed.

J.W. Kuivenhoven
10
8
8
8,7

Had op internet al voor onderzoek gedaan waar door de bestelling zo geregeld was.

Petra Verbeek
8
8
8
8

De service van Beter bed in het algemeen laat te wensen over.

FD Heemskerk
1
1
1
1

Mline heeft mij goed geholpen nadat ik twee matrassen mline 6 gekocht had en een week later was de aktie 2 halen 1 betalen. Ik wilde nu de Mline 8 en die krijg ik ook doordat Mline het verschil betaald. Maar Beter Bed doet helemaal niks ik moet wel de 120 euro betalen voor het omruilen.

Christina Ammerlaan
10
10
10
10

Prima voorlichting over de matrassen en goede mogelijkheden om matrassen uit te proberen. Prima service van de medewerker in de winkel.

Sonja van Breukelen
8
8
8
8

werd meegedacht in de situatie

Dick Haspels
9
10
9
9,3

Ik ben autistisch en dacht dat dit weer een lange zoek tocht zou worden, maar met behulp van de verkoper waren we er snel uit. De verkoper gaf de doorslag. Ook melde hij dat als het niet zou bevallen, ik nog iets anders kon proberen met de omruil garantie. Super.

Judith van Adrichem
8
8
8
8

De verkoper was erg prettig en overtuigd van de kwaliteit van m line. Zeker omdat wij een waterbed gewend waren.

Jaco van Geest
1
9
1
3,7

zwaar teleurgesteld (in de store manager). Zal hier NOOIT meer iets kopen! Jammer hoewel er wel een goed product wordt verkocht en er wel goed personeel aanwezig is maar door puur onvermogen de koop resulteert in een grote teleurstelling. Wat maar weer eens temeer toont dat een goed product in slechte handen ook een verkeerde combinatie is.

Wim Mooiman
8
8
8
8

goede voorlichting en fijne mensen die je helpen

FREYA ETMAN
7
7
7
7

Groot verschil in deskundigheid van winkelpersoneel

Leon van den Dobbelsteen
9
9
8
8,7

Ik werd erg goed geholpen en bezorging ging volledig volgens de afspraak.

T Houppermans
8
6
8
7,3

Verschillende personeelsleden gehad de een goed en de andere vele malen minder

Jan Klepper
8
8
7
7,7

Goed geholpen

P Hofstra
10
10
10
10

Absoluut een aanrader!

Ad van Hulst
8
8
7
7,7

Wij hadden op meer MLINE matrassen willen liggen . Die waren er niet .

Manon Mastop
10
10
10
10

Heel erg fijn geholpen en goede service ook de service van het thuisbezorgen was erg goed!!

herman geelhoed
10
10
10
10

Fijn personeel, ondanks een foutje in de e-mail service, keurig opgelost, erg meedenkend het personeel. Top!!

Helene Huis
8
8
8
8

Ik werd goed geholpen en geadviseerd

T. Ooms
8
8
8
8

Verkoopster had goede informatie . We kregen de tijd om de bedden uit te ptoberen

Peter Kouwenberg
9
9
9
9

Geen verdere opmerkingen

C.Valstar
8
8
10
8,7

Prima geholpen.

Marielle van Santen
8
8
8
8

Goed geholpen.

Link
8
8
10
8,7

Quite friendly nd helpful

Wendy Middendorp
8
8
8
8

Goed en deskundig geholpen

J.G. van Hasse;
10
10
10
10

Eerste indruk is goed. Matras is zo robuust dat we ons goed ondersteund voelen.

Linda Overgaag
8
6
6
6,7

Eerst een ander kussen uitgezocht, maar als service toch mogen omruilen voor een M Line kussen

leon van der kooij
8
8
8
8

prima service

W. Tunker
10
8
10
9,3

Al 9jaar Mline 4 super matras zonder rug pijn uit bed stappen

Bakker
8
8
8
8

Goed geholpen. Alleen jammer dat dit matras een paar weken later werd bezorgd dan de rest van de bestelling.

Bakker
8
8
8
8

zie vorige productregistratie

Bakker
8
8
8
8

We zijn prima geholpen. Alleen jammer dat we 1 dag voor de levering gebeld werden dat 1 matras er nog niet was. En we daar nog langer op moeten wachten.

verschuur
10
10
8
9,3

prettige ervaring

J.M. Jacobs-van den Boom
8
8
8
8

Hele goede service en gekwalificeerd personeel.

Vink
8
8
8
8

ligt lekker, maar klachten zijn niet over

Marcella van Geest
10
10
10
10

Dank voor de goede service

F.J. Bruininck
8
8
8
8

Prima, matrassen hadden het kuilprobleem na 7 jaar, netjes met bijbetaling omgeruild volgens de garantie. Dat worden weer 4 zware weken.

Scholtes - van den Bos
6
8
6
6,7

prima geholpen

AvdHelm
10
10
10
10

Leuke zaak met aardige mensen die erg hun best doen

Marcel
6
4
6
5,3

Ik wist wat ik wou omdat ik met veel plezier op het slowmotion 3 kussen geslapen heb dus had niet veel advies nodig maar ze kon er helaas ook niet veel over kwijt.

Vincent Kester
10
10
8
9,3

Prima geholpen.

Barendse
8
8
8
8

Prima geholpen

R.E. Boerboom
10
8
8
8,7

De verkoper heeft echt de moeite gedaan om ons te helpen. Vele matrassen zijn verkast om de situatie thuis vergelijkbaar te maken en zodat we onze eigen keuze konden maken.

A.van Dop
10
10
10
10

Alles netjes afgeleverd door Beter Bed. Jammer dat de afstandsbediening van beide Multi Motions niet werkten volgens de monteur waren die defect mee geleverd. Dit vind ik wel slordig van M-Line. Wij hebben alles gekocht op de 50 plusbeurs.

ACJ Looyen
10
10
8
9,3

Goed advies van verkoper

Patrick van der Tang
10
10
8
9,3

Roos heeft ons Perfect geholpen!

van meurs
10
10
10
10

prima winkel ben zeer te vreden

JAKE VAN MEERKERK
10
10
10
10

ZEER GOED GEHOLPEN

Vijverberg
10
10
10
10

Prima geholpen door een vriendelijke verkoper

C.P.v/d Pot
8
8
8
8

vriendelijk geholpen + vlotte correcte levering

Duijnndam
8
8
8
8

Even wennen, maar dan prima

M.PRINS
10
10
10
10

Geweldig geholpen in de winkel door de heer Ensel. Ook de bezorgers complimenten.

Boogaard
10
10
10
10

Deze matras is ter vervanging van mline4. De vering kwam door traagschuim. Nu ook 10 jaar garantie!!

C. G. M. Jutte
4
10
10
8

Niet geleverd op afgesproken datum.

W.H. Jansen van de Weert
10
10
10
10

goede matrassen

Ton Luijendijk
8
8
8
8

Na twee nachten kan ik voorzichtig constateren dat ik blij ben met het kussen. Niet warm en goede ondersteuning.

Ebbel Feenstra
10
10
10
10

een fantastische winkelmedewerker welke ons probleem fantastisch heeft opgelost

Van der Werf
6
10
8
8

Ben prima geïnformeerd en geholpen, echter was de medewerkster alleen in de winkel, hierdoor liep de wachttijd erg op

Kruining
8
10
10
9,3

prettig gesprek geen opmerkingen

Moers
8
8
8
8

Prima advies, vriendelijk personeel

Jacqueline van Mastrigt
6
8
6
6,7

Verkoopgesprek niet zo kort en bondig. Vergat dat ik paar dagen eerder uitgebreid advies had gekregen.

Lonnie (A.A.M.) van den Berg-van Ruijven
6
8
6
6,7

De verkoopster nam alle tijd, was vriendelijk en heeft ons veel verteld. Dacht ook mee met onze vragen en wensen, was oplossingsgericht. Het voelde bijna als een feestje om bij haar matrassen en bodems uit te zoeken. Ze waren bezig met het aankleden van de winkelpresentatie, dus dat oogde wat rommelig. Ik geef voor de service maar 3 sterren, omdat er een fout gemaakt was bij het uitleveren van onze spullen, namelijk vergeten om leenlattenbodems voor ons te reserveren, toen onze lattenbodems nog niet leverbaar waren. Vervolgens werd de order in eerste instantie 4 weken door geschoven, terwijl bij Beter Bed bekend was dat wij de dag voordat onze nieuwe spullen kwamen, ons waterbed hebben verwijderd en in stukken gesneden in de container hadden gegooid. Vervolgens moesten we tot levering maar zien waarop we sliepen en dat waren in eerste instantie een paar oude matrassen op de grond. Ik geef toch nog 3 sterren, omdat na 8 dagen toch de levering plaats vond en we in de tussentijd 2 leenmatrassen mochten halen bij Beter Bed Naaldwijk. Bij levering hebben de monteurs de pootjes onder de lattenbodems gemaakt, als service, terwijl op de aankoopnota stond dat alles geleverd zou worden zonder montage. Ze vonden dat Beter Bed wat goed te maken had. Alle medewerkers van Beter Bed die ik gesproken heb, waren stuk voor stuk super vriendelijk en begripvol.

Rietdijk-Graff
8
8
6
7,3

Goede matrassen, jammer dat dit mn 3e is vanaf 2007

Lieneke van der Spek
10
10
10
10

Wij hebben al een heerlijk bed bij Beter Bed vandaan en nu een heerlijk kussen!

A.Vijverberg
10
10
10
10

nieuw bed nodig

van Koppen
10
8
8
8,7

We hadden nieuwe nodig

Peter Alsemgeest
8
8
8
8

rugklachten

cj v spronsen
6
8
8
7,3

bekend bij sporters

A. Storm
8
8
6
7,3

door vrienden aanbevolen

verbrugge
8
8
8
8

was aan vervanging toe

Hamer
10
10
10
10

Goede berichten hierover ontvangen van anderen.

r van oossanen
10
10
6
8,7

paas aanbieding en goed advies

P. van der Wel
8
8
6
7,3

Ze waren aan het verbouwen

R. Petterson
10
10
10
10

Je word altijd vriendelijk te woord gestaan en geven uitgebreid advies en zijn niet opdringerig.

van druten
10
8
4
7,3

goede service! Ons oude matras was kapot en hopelijk gaat deze langer mee!

A.T.M. Scholl
8
8
6
7,3

nekklachten

R Galj
10
10
8
9,3

Dhr Ensel is een vakkundige verkoper. Hij legt het verschil tussen de producten goed uit en dringt je niks op. Met andere woorden een topverkoper.

Scholl
8
6
6
6,7

originele matras ( ook een dure ) bleek , onverwacht, veel te warm; daarom op zoek naar een andere: het werd de M-line, mede door 100 dagen omruil-garantie en goed aanbod voor vervanging van de matrassen

Frank Rijnveld
10
10
8
9,3

wij zochten goed liggende matrassen

L. Vollebregt
6
10
6
7,3

Aangekocht op advies van verkoper wegens nekklachten.

C. Zuijdervliet
8
8
8
8

vriendelijke en duidelijke uitleg, goede motivatie voor mensen met rugklachten etc.

van Achter
10
10
6
8,7

Was op zoek naar een goed matras.

H.P.A.P. Van Ruijven
8
8
8
8

gewoon goed en duidelijk

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: