Direct naar tekst

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Maastricht Reviews

Gemiddelde uit 117 Reviews
8,6
8,4
8,5
8,5
Terug naar Beter Bed Maastricht
Matthijs Bevers
10
10
10
10

Dealer nam voldoende tijd voor advies

10
10
9
9,7

Vriendelijke me vrouw deed veel moeite voor product te vinden in ander filiaalzaak dat we het toch konden kopen, gaf goed advies en had geduld met ons.

8
8
8
8

Fijn en vakkundig geholpen.

Lucien Smulders
9
9
9
9

Heel vriendelijke mensen, goede uitleg van het product

Math Slechten
10
9
9
9,3

Zeer goed en kundig advies.

Bart Martens
4
7
7
6

De winkel is goed, echter de service van Beter Bed hoofdkantoor is waardeloos. Het bed werd veel te laat geleverd, de levering was incompleet, dan moest er opnieuw besteld worden, verkeerd onderstel geleverd en een klantenservice die heel slecht is en geen empathie aan de dag legt

4
8
7
6,3

De winkel is goed, echter de service van Beter Bed hoofdkantoor is waardeloos. Het bed werd veel te laat geleverd, de levering was incompleet, dan moest er opnieuw besteld worden, verkeerd onderstel geleverd en een klantenservice die heel slecht is en geen empathie aan de dag legt

Ger Costongs
4
4
10
6

De verkoper stuurde meteen richting (zeer prijzige) Mline kussens. Deze zouden het allerbeste getest zijn. Over andere kussens werd niet gesproken. Daar heb ik zelf om moeten vragen. Verkoopster gaf totaal geen objectief advies. Beter Bed geeft aan géén kussens te ruilen (ivm hygiene). Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar zoek dan naar andere mogelijke klantvriendelijke oplossingen. Nu ligt na 1 week een gloednieuw Mline kussen van € 139,00 op zolder!!

Marco Huiskens
7
4
7
6

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Echter het gegeven advies is tot nu toe niet bewaarheid geworden. Zie bovenstaande toelichting.

Miriam Mommers
10
10
10
10

perfecte service

Nico Mommers
10
10
10
10

Ook hier perfect

8
7
8
7,7

Een open en hartelijke ontvangst. Goede service, vakbekwaam.

10
6
8
8

In verband met Corona en sluiting winkels in Nederland, in België gaan uitproberen. Slechts één verkoopster in een best wel drukke winkel. Vandaar de lage waardering.

Joop Versteeg
10
10
10
10

Alles optimaal.

Peter Nelissen
10
10
10
10

Men nam ruim de tijd voor ons en we konden diverse matrassen uitproberen.

7
7
6
6,7

Beperkt assortiment van m line matrassen in assortiment. Bijvoorbeeld geen cool motion serie. Deze had ik ook graag willen proberen.

Math Dolmans
9
9
9
9

Vormt visitekaartje voor het bedrijf.

A Heuts
10
10
10
10

fijne winkel

A Heuts
10
10
10
10

goede winkel

A Heuts
10
10
9
9,7

goede bediening

9
9
9
9

Bij binnenkomst klantvriendelijkheid ontvang. Goede uitleg.

Mirjam Costongs
10
8
8
8,7

Sinds 1 week op nieuwe locatie in Maastricht. Nog niet heen geweest.

Henk Verhoeven
8
8
8
8

Goed en deskundig advies gekregen van vriendelijke en kundige dame????????

Emile Heemskerk
9
9
10
9,3

Goede voorlichting, en behulpzaam

A.M.M. van Ast
10
10
10
10

Goed geholpen, mensen weten waar ze over praten! Aan te raden

loes van Rooij
8
9
8
8,3

Uitgebreide uitleg en product informatie bij aankoop!

Gerben Simmelink
9
9
9
9

Geweldige service en klantvriendelijkheid. Verkopers/ Verkoopsters geven goede info en nemen de tijd voor de klant

Peter Bruls
8
8
8
8

doordat er geen handvaten aan de zijkant zitten is het draaien van de matras ongemakkelijk

Loe In de Braekt
10
10
10
10

Goeie service en mogelijkheid van testen diverse matrassen.

Huub Reintjens
10
10
10
10

wij hebben op dit moment de m5 en de m6 en zijn beiden aan het uitproberen welke beste ligt, naderhand 1 vd 2 aanpassen(m5 of m6),tot heden zeer tevreden.!!! Alleen hadden aan de matrassen banden aan de zijkant kunnen zitten om het keren te vergemakkelijken! Tip dus voor Mline!!

Joep Ottenheijm
10
10
10
10

Hele goede en fijne service.

M van de Riet
10
10
10
10

zeer goed geholpen, goed advies

Duits
8
8
8
8

goed kunnen slapen ik matras 3 mijn man op matras 4

a g walters drinhuyzen
8
8
10
8,7

net gekocht nog uit proberen

Maessen, J.J.L.
10
10
10
10

Hoewel pas enkele dagen in ons bezit : ronduit perfect comfort.

M.Aarts
10
10
10
10

het advies en de service in de winkel was prima. We zijn tevreden over de matrassen maar slapen er pas 2 weken op.

Theo Berns
10
10
10
10

Prima verkoopster met goede adviezen en ook goede alternatieven! Compliment!

Rikers
10
10
10
10

goede service, vriendelijk personeel

Lotte
10
10
10
10

Ik had het oude slow motion kussen en wilde een nieuwe. Deze is alleen wel een stuk groter en dikker. Daar moest ik erg aan wennen. De oude vond ik fijner.

Timmermans
8
10
8
8,7

goede en doeltreffende info. men nam er de tijd voor, dit was het besluit om te kopen

de haas
6
6
6
6

fijne winkel

Bex
10
6
10
8,7

inmiddels al een week geslapen slaapt heerlijk

Mingels
10
10
10
10

alles is goed gegaan.

Mingels
10
10
10
10

alles is goed gegaan.

jchofland@home.nl
10
10
10
10

Goede cervice en advies.

Verstappen
10
10
10
10

goed geholpen wist echt niet welk kussen ik moest kopen ivm mijn nekklachten maar door op te gaan liggen was keus snel gemaakt

Kooi, Patrick
10
8
8
8,7

Goed geholpen bij het vergelijken en uiteindelijke kopen/afhandelen.

Jo.van Sint Fiet
8
8
8
8

Goed advies

Delvoux
8
8
8
8

In de winkel wisten we dat we boor de mline gingen.

A.M.J Hermans
10
10
10
10

Lichamelijke klachten.

langen
10
10
10
10

matras versleten

Willems
8
4
6
6

Ik heb in de winkel het kussen aangewezen dat mij het beste leek, hierna kon ik kiezen uit zacht of hard. Deze heb ik beide geprobeerd. Er werd mij echter geen ander kussen geadviseerd of vragen gesteld waarom ik dit kussen koos.

L Voorst
8
8
8
8

oude matras 10 jaar oud

Lans
8
8
8
8

oude matras 10 jaar oud

Iwan
8
8
8
8

Spijt als haren op mijn hoofd dat ik het kussen bij Beter Bed gekocht heb: ik heb uw dealers gevolgd en kwam bij Beter Bed Maastricht. Kussen gekocht voor 99 euro. Heel tevreden over het kussen, maar zie dat hetzelfde kussen bij www.sleepbetter.n/ slechts 76 kost! Ik heb dus 25 euro weggegooid en dus ruim een derde meer betaald als nodig! Dus mijn gevoel is dat ik bekocht ben door via uw site door te klikken naar dit kussen...

Thomas Vanderbroeck
8
6
8
7,3

Het verschil tussen diverse matrassen was ten opzichte van slaaphouding was niet duidelijk. Wel heb ik alle matrassen kunne proberen en de jusist keuze kunnen maken

g.a.m.poelstra-may
8
8
8
8

rustig en verantwoord kunnen kiezen

Hermans
6
6
6
6

Een goede matras kopen.

P. Lambooij
10
10
10
10

Ervaring met deze matrassen is geweldig. We slapen nu de hele nacht door!