Beter Bed Eindhoven Ekkersrijt Reviews

Gemiddelde uit 74 Reviews
8,6
8,8
8,5
8,6
Terug naar Beter Bed Eindhoven Ekkersrijt
7
7
7
7

vriendelijke verkoopster

9
9
9
9

Leuke mensen, goede service

10
10
10
10

De verkoper heeft ons helemaal niet gepusht, maar ons zelf de keuze laten ervaren.

Hans Gilsing
10
10
10
10

goede service

Marian Verschuuren
9
8
8
8,3

Op zich wel goede uitleg gegeven maar ervaring van een matras blijft subjectief en het blijft lastig kiezen omdat je er maar een korte tijd op ligt om te proberen.

10
8
10
9,3

Aangeven dat er bij registratie voordelen te behalen zijn

Henk Hermans
9
9
9
9

Goed geholpen. Prima advies.

7
6
8
7

Werd toegezegd dat ik 10 jaar garantie zou hebben op de slow motion 2. Wat na levering en registreren bij M-line maar 5 jaar blijkt te zijn. Met een excuses moet je het doen. Maar wel 5 jaar minder garantie. Als ik dit eerder wist was ik voor de slow motion 3 gegaan met wel 10 jaar garantie.

8
9
8
8,3

Zeer goed advies vanuit de verkoper (filiaal manager). Hij nam echt de tijd om het perfecte kussen uit te zoeken, bedankt!

Heppie Taekema
1
10
1
4

Het derde matras in 9 jaar tijd nou maar hopen dat deze wel goed blijven verkoopster was geweldig maar de filiaalmanager een eikel niet goed behandeld daar de laatste keer.

Marlie Henderickx
10
10
10
10

In de winkel goede service ontvangen, er werd de tijd genomen om verschillende matrassen te beoordelen op ligcomfort.De winkelopstelling was overzichtelijk Mw gaf aan dat ze binnenkort gingen verbouwen.

8
8
8
8

Duidelijke presentatie en prijzen. Handig overzicht van de binnenzijden van de verschillende M-Line matrassen aan de muur.

Dennis Timmermans
6
8
8
7,3

Afspraak voor ruilen matras bij garantie was wat lastig, voornamelijk datum wijzigen naar eigen keuze

6
10
10
8,7

Uitgebreide informatie en uitleg gekregen in de winkel en we kregen alle tijd om diverse matrassen en toppers uit te proberen. Fantastische verkoopster in de winkel. Helaas werkte na drie weken een vd afstandsbedieningen niet terwijl het hoofddeel omhoog stond. Klantenservice reageerde erg vervelend. Kon niemand komen en we kregen instructies om zelf plat op de grond te gaan liggen om de motor te resetten (we zijn op leegtijd en gehandicapt; natuurlijk meteen aangegeven). Ee kregen geen poot aan de grond. Uiteindelijk de winkel gebeld en toen kwam er binnen een half uur een lieve medewerkers die de afstandsbediening gereset heeft. Ze gaf zelf aan dat we die motor nooit zelf hadden kunnen resetten (zoals de klantenservice aangaf). Slechte beurt klantenservice!

9
9
9
9

Vriedelijk en deskundig geholpen

Chris Mol
8
8
8
8

Vriendelijk en vakkundig personeel. Zeer behulpzaam en klantgericht. Prima advisering met volop mogelijkheden om uit te proberen.

Edwin van Alst
9
9
9
9

We zijn vriendelijk geholpen en mochten uitgebreid de matrassen testen. Goede uitleg erbij.

Hans de Laat
9
9
9
9

Fijne zaak. Alles volgens afspraak verlopen.

Rens 16 de Haas
9
8
8
8,3

Prima winkel, goede uitleg

10
10
10
10

Prima geholpen, alleen het textiel dat erbij gekocht is valt echt tegen. Matras is 2.10m en de onderlakens zijn geschikt tot 2.20m. Dus veel te ruim. Echt jammer!!!

10
10
10
10

geweldig geholpen.

Evelyn Douw
8
8
8
8

Was erg tevreden over advies en service!!

9
9
9
9

fijn geholpen

Rene Janssen
8
10
10
9,3

Aflevering was matig, geen uitleg , factuur zonder toelichting in brievenbus, had beter gekund

Angela Maas
9
9
9
9

Prima winkel met fijne service

W.C.G. van den Dungen
8
8
7
7,7

prima verkoopster

Joey
9
8
8
8,3

We zijn bij de BeterBed in Helmond geweest, maar daar werden we niet goed geholpen. Totaal geen interesse in ons en we kregen twee folders in onze hand geduwd en succes. Bij BeterBed Ekkersrijt zijn we zeer goed geholpen, het was al na sluitingstijd en we werden toch nog goed geholpen.

Corine Louwers
10
10
10
10

Goed advies en nemen alle tijd voor je.

Jan-Kees Polderman
5
5
5
5

weinig ondersteuning bij eerste foutieve levering.

J. van Vuuren
10
9
9
9,3

In de winkel is mij niet meegedeeld wat nou precies die 7 comfortzones zijn en hoe je die kunt beleven of voelen.

E.M. van de van de Nieuwenhof
5
7
5
5,7

Slecht bereikbaar via telefoon.

Tom Van de Laar
10
9
8
9

Fijne medewerker, zij dacht echt mee en pushte ond niet naar een bepaald product

cees sondag
9
10
8
9

Je krijgt echt een goed advies

H.S. Noordman
9
10
9
9,3

Prima zaak met heel aardig personeel. Goed voorgelicht.

Cathy Schrurs
10
8
8
8,7

Beter Bed heeft snel iemand langs gestuurd om de matrassen na te kijken en heel snel werden er 2 nieuwe matrassen geleverd.

Henk Brekelmans
10
10
10
10

Gunstige prijs en nog extra beddengoed voor opruimingsprijzen. Alle tijd voor de klant.

W Brouwer
8
8
8
8

Tot nu toe alleen maar positief over het matras. Nu ruim 1 maand op geslapen. Zijn er nog niet uit wat betreft 7 of 8. Merken niet echt het verschil. 8 voelt wat "rechter"

Arjo Kramer
10
10
10
10

Zeer vriendelijke , prettige en deskundige verkoper Robbert.

Agnes Aarts
8
9
7
8

Zelf had ikzelf eerst een harder matras dus even wennen aan de nr 7 maar volgens de winkel fijn goed advies vanwege soms pijn aan botten was de nr 7 het beste aansluitbbij mij dacht zelf eerst aan 8 maar 7 sluit mooier aan .

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.