• Jouw winkelmandje is leeg

Reviews Beter Bed Eindhoven Ekkersrijt

8,6 Service
8,7 Advies
8,6 Winkelpresentatie
8,6 Totaal
Gemiddelde uit 111 Reviews
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Heel fijn geholpen door een verkoper die ook een tijd later nog weet wie je bent en wat je verteld hebt. Ook bij een probleem wordt er perfect gehandeld.

10
Service
10
Advies
7
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede service in de winkel maar ook als er onverhoopt een probleem is.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Ik vind de winkel fijn. Hij ligt heel dicht bij Eindhoven. Je kunt eenvoudig winkelen en advies krijgen door een afspraak te maken. De winkel heeft ook een breed assortiment producten die aan alle beddengoedbehoeften voldoen. Dank u wel.

Namrata Harde
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede voorlichting, vriendelijk en meedenkend

Martien Aarts
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn goed geholpen

Leon Van de Moosdijk
8
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Beetje onderbezetting toen wij er waren Maar verder goed geholpen

8
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Advies was niet passend voor onze dochter. Wel uitleg gekregen maar geen echt advies.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer goede adviserende envriendelijke verkoopster

Anja van Leent
8
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

prima advies gekregen van de verkoopster. Alles is goed verlopen

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Nam alle tijd, diverse keren mogen "proefliggen" en M line kussens proberen,

Gemma van Liempd
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Kan wel beter bij de ontvangst in de winkel

Mies Matheeuwsen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zonder afspraak heel fijn geholpen

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Ik vond het wel jammer dat ik bij aankoop van mijn peperdure bed geen mooi aanbod kreeg van een gratis dekbed of bijvoorbeeld een topper met korting oid...

6
Service
6
Advies
10
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Omruil kost veel praat

Rene Van Erp
7
Service
5
Advies
7
Winkelpresentatie
6,3
Totaal

Winkelkoop was erg goed gegaan. Echter toen het matras geleverd werd hadden wij allebei twijfels of we dit matras besteld hadden. Voelde veel harder dan de ervaring in de winkel. Mogelijk nog even wennen Echter nu meer dan 1 maand geleden

Marc-paul Eerden
10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Was prima in orde.

Marijke Gielens
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goede snelle service. Vriendelijk personeel

Miriam Pelgrim
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

fijn geholpen en een goed advies

Jeanny Venmans -Snelders
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Vriendelijk personeel geven goed advies Nemen de tijd voor je

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Fijne adviseur die medewerker. Nam rustig de tijd voor advies en tips

Peter Kelleners
8
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Zeer netjes en vriendelijk geholpen. De slaapscan was heel fijn om te doen, je weet dan al in welke richting je moet gaan zoeken tussen alle matrassen. Ook een snelle levering. Top!

7
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7
Totaal

vriendelijke verkoopster

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Leuke mensen, goede service

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

De verkoper heeft ons helemaal niet gepusht, maar ons zelf de keuze laten ervaren.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

goede service

Hans Gilsing
9
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Op zich wel goede uitleg gegeven maar ervaring van een matras blijft subjectief en het blijft lastig kiezen omdat je er maar een korte tijd op ligt om te proberen.

Marian Verschuuren
10
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Aangeven dat er bij registratie voordelen te behalen zijn

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goed geholpen. Prima advies.

Henk Hermans
7
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7
Totaal

Werd toegezegd dat ik 10 jaar garantie zou hebben op de slow motion 2. Wat na levering en registreren bij M-line maar 5 jaar blijkt te zijn. Met een excuses moet je het doen. Maar wel 5 jaar minder garantie. Als ik dit eerder wist was ik voor de slow motion 3 gegaan met wel 10 jaar garantie.

8
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Zeer goed advies vanuit de verkoper (filiaal manager). Hij nam echt de tijd om het perfecte kussen uit te zoeken, bedankt!

1
Service
10
Advies
1
Winkelpresentatie
4
Totaal

Het derde matras in 9 jaar tijd nou maar hopen dat deze wel goed blijven verkoopster was geweldig maar de filiaalmanager een eikel niet goed behandeld daar de laatste keer.

Heppie Taekema
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

In de winkel goede service ontvangen, er werd de tijd genomen om verschillende matrassen te beoordelen op ligcomfort.De winkelopstelling was overzichtelijk Mw gaf aan dat ze binnenkort gingen verbouwen.

Marlie Henderickx
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Duidelijke presentatie en prijzen. Handig overzicht van de binnenzijden van de verschillende M-Line matrassen aan de muur.

6
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Afspraak voor ruilen matras bij garantie was wat lastig, voornamelijk datum wijzigen naar eigen keuze

Dennis Timmermans
6
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Uitgebreide informatie en uitleg gekregen in de winkel en we kregen alle tijd om diverse matrassen en toppers uit te proberen. Fantastische verkoopster in de winkel. Helaas werkte na drie weken een vd afstandsbedieningen niet terwijl het hoofddeel omhoog stond. Klantenservice reageerde erg vervelend. Kon niemand komen en we kregen instructies om zelf plat op de grond te gaan liggen om de motor te resetten (we zijn op leegtijd en gehandicapt; natuurlijk meteen aangegeven). Ee kregen geen poot aan de grond. Uiteindelijk de winkel gebeld en toen kwam er binnen een half uur een lieve medewerkers die de afstandsbediening gereset heeft. Ze gaf zelf aan dat we die motor nooit zelf hadden kunnen resetten (zoals de klantenservice aangaf). Slechte beurt klantenservice!

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Vriedelijk en deskundig geholpen

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Vriendelijk en vakkundig personeel. Zeer behulpzaam en klantgericht. Prima advisering met volop mogelijkheden om uit te proberen.

Chris Mol
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

We zijn vriendelijk geholpen en mochten uitgebreid de matrassen testen. Goede uitleg erbij.

Edwin van Alst
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Fijne zaak. Alles volgens afspraak verlopen.

Hans de Laat
9
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Prima winkel, goede uitleg

Rens 16 de Haas
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima geholpen, alleen het textiel dat erbij gekocht is valt echt tegen. Matras is 2.10m en de onderlakens zijn geschikt tot 2.20m. Dus veel te ruim. Echt jammer!!!

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

geweldig geholpen.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Was erg tevreden over advies en service!!

Evelyn Douw
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

fijn geholpen

8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Aflevering was matig, geen uitleg , factuur zonder toelichting in brievenbus, had beter gekund

Rene Janssen
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Prima winkel met fijne service

Angela Maas
8
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

prima verkoopster

W.C.G. van den Dungen
9
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

We zijn bij de BeterBed in Helmond geweest, maar daar werden we niet goed geholpen. Totaal geen interesse in ons en we kregen twee folders in onze hand geduwd en succes. Bij BeterBed Ekkersrijt zijn we zeer goed geholpen, het was al na sluitingstijd en we werden toch nog goed geholpen.

Joey
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed advies en nemen alle tijd voor je.

Corine Louwers
5
Service
5
Advies
5
Winkelpresentatie
5
Totaal

weinig ondersteuning bij eerste foutieve levering.

Jan-Kees Polderman
10
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

In de winkel is mij niet meegedeeld wat nou precies die 7 comfortzones zijn en hoe je die kunt beleven of voelen.

J. van Vuuren
5
Service
7
Advies
5
Winkelpresentatie
5,7
Totaal

Slecht bereikbaar via telefoon.

E.M. van de van de Nieuwenhof
10
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
9
Totaal

Fijne medewerker, zij dacht echt mee en pushte ond niet naar een bepaald product

Tom Van de Laar
9
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9
Totaal

Je krijgt echt een goed advies

cees sondag
9
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Prima zaak met heel aardig personeel. Goed voorgelicht.

H.S. Noordman
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Beter Bed heeft snel iemand langs gestuurd om de matrassen na te kijken en heel snel werden er 2 nieuwe matrassen geleverd.

Cathy Schrurs
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Gunstige prijs en nog extra beddengoed voor opruimingsprijzen. Alle tijd voor de klant.

Henk Brekelmans
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Tot nu toe alleen maar positief over het matras. Nu ruim 1 maand op geslapen. Zijn er nog niet uit wat betreft 7 of 8. Merken niet echt het verschil. 8 voelt wat "rechter"

W Brouwer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer vriendelijke , prettige en deskundige verkoper Robbert.

Arjo Kramer
8
Service
9
Advies
7
Winkelpresentatie
8
Totaal

Zelf had ikzelf eerst een harder matras dus even wennen aan de nr 7 maar volgens de winkel fijn goed advies vanwege soms pijn aan botten was de nr 7 het beste aansluitbbij mij dacht zelf eerst aan 8 maar 7 sluit mooier aan .

Agnes Aarts