Beter Bed Eindhoven De Hurk Reviews

Gemiddelde uit 208 Reviews
8,7
8,6
8,2
8,5
Terug naar Beter Bed Eindhoven De Hurk
9
10
8
9

Goed advies

9
10
8
9

Goed advies bij uitzoeken

Lia Wijten
10
10
10
10

Nico is verkoper met kennis van zaken.

A Schilders
10
10
10
10

Perfecte voorlichting en levering

Toos van Santvoort
9
10
9
9,3

Prettige winkel.

Huub van Santvoort
9
9
8
8,7

Fijne winkel.!

Wilma van Oorschot
9
8
9
8,7

Nette bediening, weten waar ze het over hebben. De winkel was zeer netjes moest alleen 2 trappen op omdat de lift buiten bedrijf was dat was minder

Rian Van den Brand
10
10
10
10

Ik vond het erg goed dat ze mij geen nieuwe lattenbodem aansmeerden, maar eerlijk zeiden dat een lattenbodem nog goed is als er 28 latjes zijn en er geen een gebroken is. Dit geeft vertrouwen.

Wendy
7
7
7
7

Prima advies

7
7
7
7

Goed advies

suze reijnders
9
8
8
8,3

we zijn goed voorgelicht

Angeline de Rooij
10
9
9
9,3

Heel prettig geholpen.

joost van de wijdeven
9
10
9
9,3

Er was een misverstand over de matrassen. We hebben 2 dezelfde en dachten dat deze samen in 1 hoes geleverd zouden worden ipv 2 losse. We hadden niet begrepen dat de hoes los bijbesteld moest worden. We hebben dat nadien ook niet meer gedaan.

Lenny van de Wijdeven
9
10
9
9,3

Er was een misverstand over de matrassen. We hebben 2 dezelfde en dachten dat deze samen in 1 hoes geleverd zouden worden ipv 2 losse. We hadden niet begrepen dat de hoes los bijbesteld moest worden. We hebben dat nadien ook niet meer gedaan.

8
6
7
7

Contact in de winkel oké. Telefonisch contact leggen met de serviceafdeling, i.v.m. klacht over onaangename geur aan de matras, was alleen mogelijk voor een hele stugge volhouder. Maar eenmaal contact gemaakt was de beoordeling en verdere afhandeling (omruil matras) prima geregeld. Helaas bleek omruil niet echt de oplossing te zijn.

1
8
1
3,3

De service was slecht verlopen. Ik heb bijna een maand zonder kussen gezeten. Is uiteindelijk wel iets voor gedaan moet ik zeggen. Maar dat kon ook eigenlijk niet.

Annelies van Rooij-Schats
8
8
8
8

Goed geholpen door de medewerker.

Annelies van Rooij-Schats
8
8
8
8

Goed geholpen door de medewerker.

10
10
9
9,7

Goed advies van de verkoopster en uiteindelijk een goed matras weten te vinden.

10
10
7
9

Goed overzicht van de modellen en prima advies van de verkoopster, waardoor ik in ieder geval een matras naar wens heb gevonden en die qua prijs ook te overzien was. Gewoon goed!

AJM Lemmens
10
10
10
10

Goede info, deskundig advies

9
9
8
8,7

Wij zijn prima geholpen.

Henny Dekkers
9
9
10
9,3

Namen echt de tijd voor ons.

Henri Raaijmakers
9
9
9
9

Vriendelijk en snelle reactie

5
8
6
6,3

Erg lastig om afspraak te maken voor bezorging matrassen. Ook omdat ik fulltime werk. Maar was gezegd dat de matrassen op de filiaal zouden worden afgeleverd. Zou telefoontje krijgen indien binnen op woensdag. Gelukkig bleek dat ze op zaterdag afgesproken dag wel binnen waren...

Annushka Popelier
9
10
7
8,7

Niet sfeervol, service balie niet in zicht ingang

Toon Braken
9
9
9
9

goede uitleg en zeer klantvriendelijk

Jeroen Jansen
9
9
8
8,7

Wij zijn er erg goed geholpen.

10
10
10
10

Zeer goede en fijne uitleg gekregen. De dame was erg goed op de hoogte en gaf duidelijke uitleg op onze vragen.

Patrick Hellstern
10
10
10
10

Het was vertrouwd kopen

10
10
10
10

GOED GESPREK EN ZODOENDE ONZE AANKOOP

Dick Zoon
8
6
7
7

Wij voelden ons in een bepaalde richting gestuurd. Er werd gevraagd: wat wilt u uitgeven. Daar werd in het advies naar toe gewerkt.

5
3
8
5,3

Erg gehaast en heb het idee dat het wat geheimzinnig is qua prijzing (ene persoon veel meer betaald dan ander)

8
8
8
8

De keuze voor een matras was al gemaakt voor de winkel werd bezocht. Eenmaal in de winkel werd onze mening wat betreft die keuze bevestigd. Afhandeling ging vriendelijk en klantgericht. Informatie omtrent de (snelle) bezorging was duidelijk en de bezorging werd uitgevoerd zoals afgesproken was.

Hannie Jansen
9
9
9
9

Zeer veel info

Eddy Martens
9
10
7
8,7

Goede ervaren adviseur die ruim de tijd nam en goed luisterde.

AJ Oosterhuis
8
5
6
6,3

Afhankelijk welke persoon er staat voldoende deskundigheid en advies.

Carina van Weert
9
9
9
9

Was een verkeerd matras geleverd, maar binnen 3 weken werd het verkeerde matras omgeruild voor het goede matras. Hele aardige en vakkundige personen, zowel in de winkel als de bezorgers.

Paul Slot
5
10
10
8,3

Bij montage is plafonnière per ongeluk vernield. Na enige tijd nam Beter Bed daarom contact op en zijn we cheques ter compensatie overeen gekomen. Daar wachten we nog steeds op, ondanks het feit dat dat al weer enige tijd geleden is. Ook de communicatie t.g.v. de vertraagde levering liet te wensen over en was niet eenduidig, m.a.w. rondom de after sales valt wel e.e.a. te verbeteren...!

P.J.M. Roijmans
10
10
10
10

ZEER UITGEBREID ADVIES VAN VERKOPER PRETTIGE ERVARING, BIJ BEZORGING UITERST VRIENDELIJK GEHOLPEN.

Marian van Koningsveld
10
10
10
10

gewoon de optimale slaapadvies service die we al jaren gewend zijn, chapeau ga zo door.

Corianne Bedet
10
10
10
10

Natuurlijk bij verschillende zaken wezen kijken en informeren. Hier veruit de beste service en de beste prijs!

Jh groenen
10
10
10
10

Zeer goed geholpen door vriendelijk personeel.

Monique Pieters
10
10
10
10

Heel tevreden over alles. En 1e nacht al heel goed geslapen :)

Marjo Koopman
10
10
8
9,3

Te kort in het bezit ervan om er een oordeel over te geven, sterker nog matras is vandaag binnengekomen dus komende nacht wordt mijn eerste nacht op het matras

m.gloudemans
8
4
4
5,3

op 11 -8 een mline 5 gekocht,en omgeruild, op 24-10 een mline 7 gekregen. heb het gevoel van dat ik van de wal in schip ben geraakt.

Boons
8
8
8
8

Winkel prestatie in orde. Bezorging iets minder!

Bruins
6
6
6
6

nog niet uit geprobeert

Schreuder JCA
10
10
10
10

Uitstekend geholpen door Hellen van de Rijt

Pollemans
10
10
10
10

Prima advies en goed geholpen. Twee problemen naderhand maar deze worden in overleg opgelost.

G.H.Rikken
10
10
10
10

Zeer goed geholpen en advies gekregen

Staghouwer
10
10
10
10

Goed advies en goed geholpen

Hertroijs
10
10
10
10

Verkoper B.P.H. Vervoort, prettige man

Rosetta
10
10
10
10

Ik heb net de eerste nacht op M Line 6 geslapen en zonder rugpijn opgestaan, of met behulp van een kruk, maar ik heb een vraagje..de ene keer lees ik dat een schotelbodem ongeschikt is en de andere keer weer geschikt..graag het echte antwoord!

westermann
10
10
10
10

Verkoper Hr. v. Tuel (beter bed) heeft alle tijd genomen om ons te adviseren. Hij was goed op de hoogte van M-Line producten. Monteurs die het bed hebben geïnstalleerd waren kundig en zorgvuldig. al met al een hele prettige ervaring, ook de 1e nacht slapen is goed bevallen.

Fietelaars
8
8
6
7,3

Fijne matrassen

Erik Fietelaars
10
10
8
9,3

Nette winkel met kundig personeel

Eric Lommen
6
6
6
6

netjes behandeld

Raymond Caers
10
10
10
10

Alles is goed gegaan, maar ik heb sinds ik het matras heb, heb ik last van mijn rug.

Femke Heemskerk
10
10
10
10

dank voor de sponsoring

C. Hendriksen
6
4
2
4

We waren al bekend met mline, we wisten welke matrassen we wilden kopen en hadden dus geen advies nodig.

Verbruggen
10
10
10
10

wij werden heel vriendelijk ontvangen in de winkel goed advies en de bezorgers waren ook heel vriendelijk

Jan
10
10
10
10

Weet het nog niet. Heb ze vandaag pas binnen gekregen Gaan er vanuit dat ze goed bevallen

AM van den Bosch
10
10
10
10

Goed geholpen

Coopmans
8
8
8
8

Snel en correct geholpen

Savenije
10
10
8
9,3

Voldoende tijd Voldoende advies

JWM van Loon
10
10
10
10

oude matrassen zijn versleten

T. Crombach
10
10
10
10

zeer klantvriendelijk

A.van Brussel-de Droog
8
8
8
8

vorig bed was 17 jaar oud

L.kosters
10
10
10
10

Als rug-patiënten hebben wij een uitstekend matras nodig. Helaas is ons eerste M Line matras niet goed, binnen 3 jaar kuilen, en hebben we nu nieuwe ontvangen.

J. Baijens
10
10
10
10

via beter bed

I. van Bergen
8
8
6
7,3

De verkoper nam de tijd en heeft zijn best gedaan een passende combinatie van ombouw en matras te vinden.

C.W.M.van Tongeren
10
8
6
8

oude matras versleten en mogelijk betere nachtrust, mogelijk minder ruchklachten

Femke Veenings
10
10
10
10

We wilden met meerdere matrassen van verschillende merken kunnen vergelijken

Jaap Minderhoud
8
10
10
9,3

Begrijp deze vraag niet

E.M. Sesink
8
8
8
8

Prima winkel, vriendelijke bediening. Veranderingen in de leverbaarheid van onderdelen van het bed waren vervelend. Uiteindelijk is het goed gekomen door een afspraak te maken met een medewerker van beter bed de Hurk.

T. Tuijtelaars
8
6
8
7,3

Oude kussen was versleten, dus een nieuw kussen nodig. Omdat ik goed kunnen slapen van groot belang vindt ga ik dan ook voor een kwalitatief beter kussen.

P.Verkennis
10
10
10
10

de goede berichten!

Fred de Ruijter
10
10
10
10

Al eerder hier gekocht met goede service

John van Duren
10
10
10
10

Last van rug

w van Happen
8
8
8
8

Hebben er al 1

M.J. de Groot
2
2
2
2

Slechte service. Ik heb alles zelf moeten uitzoeken.

jansen
6
6
6
6

goed bed is belangrijk en goede mond reclame van vrienden

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.