Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. mooie, ruime winkel met een groot aanbod.
Slecht geadviseerd, kussen is waardeloos.
Netjes geholpen
Netjes geholpen
Goed geholpen door verkoopster en dmv een scan bij het juiste matras uitgekomen.
Her advies was prima maar bij de levering ontbraken diverse artikelen
Ik heb via hun "deskundigheid" Beter Bed een matras aangemeten gekregen , welke totaal NIET voldoet !! Elke ochtend sta ik met onderrug pijn op , vreselijk . Hiervoor had ik een Emma matras met 't zelfde euvel , heb 'n , op aanraden , dikke top gekocht en rugpijn was over !! Ik loop wederom naar beter bed in Cruquius , om 't probleem voor te leggen . Maar door hun "deskundigheid" , . . . meneer U moet minstens 1 maand op 't matras liggen , Uw lichaam moet wennen maar tussen door zal ik toch een fysiotherapeut moeten raadplegen om zeg maar van mijn rugpijn af te komen , worden die kosten ÓÓK door Beter Bed gedeeld ?? Wordt er later natuurlijk gezegd , meneer gaat U even liggen , hoe voelt dat . . . . , DÁT juist is grote onzin , HOE kan je met even op 'n matras liggen , weten of die NU wel goed is . . . . Ja daarom kan U gratis 'n matras ruilen , stupid . . . . hoe weet je of DIE dan wel goed is . Je mag dus EENMAAL ruilen , sorry Ik vind dit GEEN service en garantie ???? Ik weet , dat dit 'n moeilijk product is "de matras" maar ECHTE hulp , GÉÉN commerciële vind ik beter op z'n plaats . hartelijke groeten , Victor .
Omruil garantie gekregen
Omruil garantie gekregen
Prima geholpen. Leuke, deskundige verkoper.
Alles ging vlot
Er werd ruim de tijd voor ons genomen en meegedacht met ons budget.
Niets dan lof. Prima advies van personeel en van scan apparaat.
Goed geholpen
Prima ervaring qua informatie en kennis bij het uitzoeken van de matras en kussen
Ik voel dat wij erg gepushed zijn in de richting van een traagschuim matras en dat een betere voorlichting op zijn plaats was geweest. Vandaar het lage cijfer voor advies.
Goed geholpen. Goede service. Overzichtelijke winkel. Fijn personeel.
Goed advies
Hadden mogen vertellen dat het Matras in het begin stinkt naar chemicalien.
Ben goed geholpen,medewerker/verkoper nam de tijd.Ook bij het proberen van allerlei matrassen.Tenslotte ook voor M line matras gekozen en die ligt fantastisch, in ieder geval geen rugpijn meer.
Uitstekend advies !
Wij zijn zeer prettig en deskundig geholpen bij onze keuze.
Goed advies, nette prijs en op tijd geleverd.
Goed advies, nette prijs, op tijd geleverd.
Ik maakte me zorgen over de leverantie ivm de smalle trap met een bocht erin en vroeg de medewerking van Beter Bed om een tijdstip af te spreken, zodat ik een verhuislift zou kunnen huren. Totaal geen enkele vorm van medewerking, zelfs onvriendelijk bejegend. Gelukkig maakten de bezorgers, die wel meedachten en een oplossing wisten te creëren veel goed. Maar volgende keer geen Beter Bed.
verkeerd advies over de hoogte van latte bodem.
Goede voorlichting, geen spint van de aankoop
Prima afvies gehad, geen soijt dat ik de matrassen heb gekocht
Helaas is het advies niet goed geweest, heb specifiek gevraagd of het uitmaakt of je een stevig of soepel matras nodig hebt bij spierreuma. Het maakte niet uit werd er gezegd, ging om persoonlijke comfort. Dus de medium matras genomen en veel meer pijn nu. Gesprek gehad met de klantenservice en die vertelde juist dat je een stevig matras moet hebben met deze klachten.
Goede en duidelijke uitleg bij het maken van de keuze.
Prima en goede uitleg bij keuze
Zeer vriendelijk en goed geholpen.
Zonder ook maar goed advies wordt er een dure kussen in je handen gedruk. Je bent op dat moment overrompeld. En Beterbed belooft van alles maar als het er op aankomt geven ze niet thuis.
Omdat mijn man ernstig ziek is wilde we snel een goed bed. Beter Bed Cruquis heeft er alles aan gedaan dit mogelijk te maken. Top !
Goed advies, vriendelijke en persoonlijke benadering, alle tijd en mogelijkheid om het kussen uit te proberen.
Prima advies. Onderbouwd. Echter niet echt genegen oude matrassen in te nemen.
Uiterst vakkundig geholpen, meedenkend en niet opdringerig. Op verschillende matrassen gelegen om goed de verschillen te onderscheiden.
Voldoende advies gekregen.
Wij zij vriendelijk en goed geholpen. De verkoper had verstand van zaken waardoor wij nu een heel fijn bed met een hele goede matras hebben. Levering moest uitgesteld worden ivm onze verhuizing en dat was geen enkel probleem. Wij hebben een goede keus gemaakt!
We zijn goed geholpen met een eerlijk advies.
We zijn goed geholpen met een eerlijk advies.
Vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Hij gaf goed advies en drong niets op.
Vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Niet opdringend. Goed advies gekregen.
Goed geholpen, goed voorlichting.
In de winkel is er wel de tijd voor genomen om goed naar mijn wensen te luisteren. Veel matrassen uitgeprobeerd. Ik was expres smorgens vroeg gegaan. Eind van de middag is sowieso geen optie om een bed/matras te kopen.
Goede voorlichting
Was uitstekend, keurig voorbeeld van een Mline luxe intens soft die ook door ons ook als zacht werd bevonden. En we kregen keurig de keus voor de firm.
We waren voor iets anders, maar heel goed, uitgebreid en kundig geholpen.
Prima service en advies!
De matrassen en kussens werden niet na de vorige klant schoongemaakt. Dat vond ik niet netjes, werd gezegd dat vorige klant maar even was geweest. Dan had corona geen effect
Werd uitstekend en in alle rust geholpen.
Nette winkel en zeer vriendelijk en kundig geholpen.
Ze houden zich vast aan eigen strikte procedures ipv dat ze met de klant meedenken om een goede oplossing te vinden.
Advies heb ik niet nodig gehad en de jongeman in de winkel drong ook niet aan, dit vond ik erg plezierig
Levertijd wel erg lang.
De verkoper(s) gaven een goed en duidelijk advies. Ze drongen niet aan en lieten mij het verschil voelen tussen de diverse M line matrassen. Ik hoefde niet lang na te denken en ben terug gegaan om mijn M line te kopen. Een heel goede keuze! Eindelijk lekker slapen en uitgerust opstaan. Kortom een aanrader!!
Dit bed aangeraden door dealer, we zijn helemaal tevreden.
Prettige verkoop, verkoper wist waar hij het over had. Goed advies
ontzettend goed geholpen.
Uitstekende voorlichting, goede service
Netjes behandeld.
De adviseur bij Beter Bed gaf goed advies. Alleen het matras Motion 5 valt achteraf tegen. Helaas valt de na service tegen, jammer.
Vriendelijk en deskundig
Netjes afgeleverd waar wij wouden .!! Helaas alleen niet de afgesproken datum en iemand die vrij genomen had voor het ontvangst
Netjes geholpen, oude matras ( ook M line) bleek na 7 jaar niet meer te voldoen, keurig door M line opgelost door controle door expert en mooie korting op nieuwe matras
Door alle ellende omtrent de prijs die betaald is, geef ik de service een zware onvoldoende. Er werd aan alle kanten beweerd dat ik geen recht had op de 15% korting die drie dagen na levering van kracht werd. Doordat ik ben blijven drukken op het hoofdkantoor van BeterBed Holding (waar M-Line ook deel van uitmaakt), heb ik nu mijns inziens een correcte prijs betaald. Heb het teveel betaalde bedrag per bank retour ontvangen. Het advies in de winkel daarentegen was prima en daarom een 9. In de winkel zag het er netjes uit, dus ook daarvoor een ruime voldoende. Wel zou ik willen adviseren dat het welicht handig is dat men aangeeft dat M-Line onderdeel is van BeterBed Holding. Het is erg vreemd dat ik er later via websites achter moet komen dat dit het geval is. Er wordt in de winkel wel gesproken over eigen merk matrassen van BeterBed (geen M-Line), maar als je dan vanaf die matrassen naar M-Line loopt, via de Tempur matrassen, wordt er geen woord gerept over het feit dat M-Line eigenlijk ook een eigen merk van BeterBed is. Doordat ik heb gebeld met M-Line, ging er bij mij een alarmbel af, want de persoon aan de telefoon zei tegen mij: "ik kijk wel even in de order", toen ik het ordernummer gaf. Ik dacht, hoe kan iemand die leverancier is van BeterBed in het ordersysteem kijken van BeterBed? Maar later werd mij alles duidelijk doordat ik verder ben gaan zoeken. Dit voelt als een vorm van misleiding. Als ik bijvoorbeeld bij Mediamarkt (MM) een Sony Televisie koop en ik heb een probleem met de TV en kom er niet uit met MM, dan bel ik naar Sony, maar zij kunnen nooit in het ordersysteem kijken van MM.
Door de winkel medewerker goed geholpen. Hij was duidelijk met zijn verhaal en op vragen gaf hij ook weer een uitleg.
Vandaag langsgeweest bij Beter bed voor de omruil garantie. Op de site van M-line staat dat de omruil garantie geldt op alle 1-persoons matrassen. In de algemene voorwaarden ban Beter Bed staat dat de omruilgarantie niet geldt voor m-line 1 meter breed. Zeer slecht dat de verkopers en de filiaal manager hier van niet op de hoogte zijn. Heb getekend voor de omruil garantie maar opeens kunnen ze de getekende offerte niet meer overleggen. Ik mag toch hopen dat mijn matras gewoon omgeruild kan worden
Wacht na bijna 4 weken nog steeds op het M line paspoort! Door de winkel wel genoteerd maar nog steeds niets vernomen van klantenservice
Prima service en advies maar enigszins haastig , mogelijk ivm drukte. Winkel een beetje rommelig.
Prettige en zakelijke bediening.
Prima winkel. Aardige vrouw die mij hielp
Dealer is Bedtime uit Haarlem maar die staat niet in jullie lijst.
vlotte verkoper service in winkel Beter deb moet sneller zijn bij bezorgen en omruilen van bed dit heeft wel een half jaar geduurd dus ik geef geen aanbeveling voor Beter Bed
Het afspreken van een leveringsmoment ging niet zo soepel. De levering zelf ging perfect.
Lange wachttijd voordat we geholpen werden. Geen initiatief en meedenken door verkoper. Andere collega was bot bij onderhandeling over de prijs. Pas na ruim 2 uur iets te drinken aangeboden gekregen. Deze behandeling staat haaks op de netheid en service van de monteurs die het bed kwamen afleveren.
Veel problemen ondervonden bij levering en plaatsing. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost, maar waren we wel 2,5 maand verder.
Deskundig advies.
Goed advies gehad.
We gaan zelf nog contact opnemen met de winkel, want zij weten nog niet van onze teleurstelling/klachten. Wellicht kunnen zij ons helpen.
Wel verzorgt, netjes, geordenden ingerichte winkel, Met vriendelijke, vakkundig personeel.
ik zelf houdt nog even vol geef het wel de tijd maar moet erg wennen aan de hardheid van het matras wordt s'morgens vaak wakker met pijn in heupen en onderrug/schouderbladen. Als er geen verandering in komt neem ik contact op.
Prima dealer alleen geen after sales, maar goed dat kan gebeuren.
Er is niet voldoende uitleg voor het gekozen kussen gegeven.
Een bedden winkel spreekt niet snel tot de verbeelding. Het mag best wat chiqueer uitstraling hebben zonder dat het nu meteen duur moet zijn.
Heel goed geholpen!
Toelichting was prima. Achteraf hadden we het matras niet op het onderstel gezien wat wij erbij kochten. Thuis bleek dat het voor mijn man wel erg hoog is. Even wennen dus.
De service is prima, de aflevering was iets minder.
De service is prima, de aflevering was iets minder.
Geen service op MLine kussens (kosten ong. €100 p st!). Onmogelijk om deze (dure) kussens uit te testen in de winkel. 100 dagen omruil zou ook hiervoor moeten gelden net als de matrassen.
het is jammer dat de verkoper het ons niet heeft verteld wat betreft het regelmatig keren van de matrassen.[misschien hadden wij dan wat anders gekocht.
Athletic Pillow voldoet helaas niet aan de verwachting, wij krijgen er beiden nekklachten van,erg jammer !!!!
Duurt erg lang voordat het kussen went. Dat komt mede door het gat die je eigenlijk dwingt om in of op je rug te slapen of op je zij. Daarnaast is hij redelijk klein waardoor je er gemakkelijk afrolt.
Goede service ontvangen.
Al meerdere keren iets gekocht bij Beter Bed en is ons goed bevallen.
Ik heb op advies van een kennis gekozen voor dit product. Vandaar dat de verkoper mij geen advies hoefde te gegeven
ze zien buiten gewoon mooi en degelijk uit en de housen zijn goed te wassen.
we zijn echt prima geholpen door de heer Janssen
Prima service en prima geholpen
Vlot bezorgd. Alleen betaal je 100 euro bij voor een tweepersoons matrashoes, terwijl het prijsverschil tussen 2 éénpersoons- en 1 tweepersoonshoes bijlange na geen 100 euro bedraagt. Het is ons niet verteld dat je 2 \'kale\' matrassen krijgt als je een tweepersoons matrashoes erbij koopt.
Prima geholpen
We zijn goed geholpen door de medewerkers.
goed en deskundig geholpen
Tevreden. Helaas niet op de hoogte gesteld van kosten voor omruilgarantie.
goede voorlichting door aardig personeel
Heel prettig gesprek en afspraken nagekomen
ik denk goed maar moet hem nog uitproberen.
Niet netjes afgeleverd en gemonteerd lijken nog zaken te moeten worden hersteld schade aan de vloer gemaakt en door ons geconstateerd achteraf. Hoofdbord rammelt, niet goed gemonteerd
We hadden al M-Line kussens die bevielen goed maar waren aan vervanging toe.
Uitstekend.
Mevr. de Bruijn (geen familie) van Beter Bed in de Cruquius geeft prima advies en komt afspraken na.
Deskundig advies over matrassen heeft geresulteerd in dit uitstekende matras. Heerlijk slaapcomfort. Aanrader.
Goed (zeker tevreden)
Zeer prettig geholpen, er werd alle tijd genomen.
Goed en deskundig geholpen
We zijn niet super tevreden. 2 dezelfde kussens en toch zit er verschil in.
Wij zijn op een goede en zeer vriendelijke manier geholpen in de winkel.
Dat kunnen we nu nog niet
Goed advies, en goeie service.
Een zeer vakkundig advies en prestige service
weet ik nog niet
Weinig echt advies gehad, zelf voelen.
goed geholpen goede informatie gehad (nu maar hopen op een goede nachtrust)
molton ook besteld, maar zat niet bij de levering kon ik later ophalen, maar deze was bij aankomst te klein
Zeer goed en servicegericht, klant staat centraal en er wordt meegedacht.
goed geholpen door verkoper. het is nog wel afwachten of matrassen inderdaad geven wat werd beloofd. Proefslapen noodzakelijk om definitief oordeel te kunnen geven.
weet het nog niet ik heb er nog niet op geslapen
We zijn prima geholpen
Prima winkel, deskundig en klantvriendelijk. Levering niet op afgesproken tijdstip (dagdeel te vroeg), gelukkig tijdig ontdekt.
Prima detaillist, kundig en klantvriendelijk
redelijk tot goed
Netjes geholpen
Netjes en vriendelijk geholpen
super service
Prima zaak.
Goed geholpen
heel goed advies en service in de winkel
goede hulp,goed advies
Bezorging en montage uitstekend. Zeer vriendelijke mensen.
verkoper/manager was super vriendelijk gezellig en deskundig en nam ruim de tijd voor me
Goede voorlichting en service
nog te kort in gebruik
wij wisten wat we wilden hebben
We hebben de matrassen pas een paar dagen. Tot nu toe zijn de bevindingen oké
zeer goed advies gekregen. vriendelijke behandeling.
Prima, goed advies en klantvriendelijke benadering.
We hebben ook een Mline matras 8 gekocht.
Prima geholpen en goed advies
goed advies
Kan nog geen oordeel geven.
voldoende geholpen
Het was net of wij een speciale korting kregen Maar op de web Side stond deze vermeld
Ivm nek en schouder klachten
Verkeerde kussen en nekpijnen
Vanwege nekklachten zocht ik goed kussen
keurig geholpen met vele aangeboden test mogelijkheden
Redelijke behandeling, beetje kortaf
in de buurt
goede uitleg
heb veel last van nek
Prima ligging
geen motivatie
gezonde nachtrust
We hadden een nieuw bed nodig, na het vorige ruim 16 jaar te hebben gebruikt. Zo kwamen we bij Beter Bed in Cruquius terecht.
- De matrassen waren 15 jaar oud \n- Lichamelijke klachten bij het opstaan\n- Het maandelijkse keren van de matrassen \n werd bezwaarlijk.\nBoven genoemde punten en stevigheid en levensduur van de nieuwe matrassen en niet meer te hoeven keren was voor o
dmv whipplash
in geval met mijn man heeft hij dmv beroerte een goed en stevig matras nodig
Haarlem 14 februari 2014.\n\nIk heb nek- en schouderproblemen en hoop het slapen met het kussen te verbeteren.
winkel ziet er wat goedkoop uit, advies en service waren zeer goed.
Ik heb 2 nek hernia`s en 2 rug hernia`s maar eens gaan kijken naar een goed kussen
Netjes geholpen in de winkel.\nMatras en kussen keurig afgeleverd
Leuke winkel