Direct naar tekst

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Cruquius Reviews

Gemiddelde uit 454 Reviews
8,3
8,2
8,1
8,2
Terug naar Beter Bed Cruquius
10
10
10
10

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. mooie, ruime winkel met een groot aanbod.

2
2
4
2,7

Slecht geadviseerd, kussen is waardeloos.

sylvia pepping
10
10
10
10

Netjes geholpen

sylvia pepping
9
10
10
9,7

Netjes geholpen

9
9
8
8,7

Goed geholpen door verkoopster en dmv een scan bij het juiste matras uitgekomen.

H.J.M Nederstigt
7
9
8
8

Her advies was prima maar bij de levering ontbraken diverse artikelen

Victor Sterke
5
2
6
4,3

Ik heb via hun "deskundigheid" Beter Bed een matras aangemeten gekregen , welke totaal NIET voldoet !! Elke ochtend sta ik met onderrug pijn op , vreselijk . Hiervoor had ik een Emma matras met 't zelfde euvel , heb 'n , op aanraden , dikke top gekocht en rugpijn was over !! Ik loop wederom naar beter bed in Cruquius , om 't probleem voor te leggen . Maar door hun "deskundigheid" , . . . meneer U moet minstens 1 maand op 't matras liggen , Uw lichaam moet wennen maar tussen door zal ik toch een fysiotherapeut moeten raadplegen om zeg maar van mijn rugpijn af te komen , worden die kosten ÓÓK door Beter Bed gedeeld ?? Wordt er later natuurlijk gezegd , meneer gaat U even liggen , hoe voelt dat . . . . , DÁT juist is grote onzin , HOE kan je met even op 'n matras liggen , weten of die NU wel goed is . . . . Ja daarom kan U gratis 'n matras ruilen , stupid . . . . hoe weet je of DIE dan wel goed is . Je mag dus EENMAAL ruilen , sorry Ik vind dit GEEN service en garantie ???? Ik weet , dat dit 'n moeilijk product is "de matras" maar ECHTE hulp , GÉÉN commerciële vind ik beter op z'n plaats . hartelijke groeten , Victor .

Hans Raaphorst
10
8
8
8,7

Omruil garantie gekregen

Marga Raaphorst
10
8
8
8,7

Omruil garantie gekregen

10
10
10
10

Prima geholpen. Leuke, deskundige verkoper.

J.M Van Bilderbeek
9
9
9
9

Alles ging vlot

yvonne Boots
9
9
10
9,3

Er werd ruim de tijd voor ons genomen en meegedacht met ons budget.

G.P. Peters
9
9
9
9

Niets dan lof. Prima advies van personeel en van scan apparaat.

8
8
6
7,3

Goed geholpen

Rinie Ravensbergen
9
9
9
9

Prima ervaring qua informatie en kennis bij het uitzoeken van de matras en kussen

6
1
6
4,3

Ik voel dat wij erg gepushed zijn in de richting van een traagschuim matras en dat een betere voorlichting op zijn plaats was geweest. Vandaar het lage cijfer voor advies.

E.H. S.
10
10
9
9,7

Goed geholpen. Goede service. Overzichtelijke winkel. Fijn personeel.

Jolanda de Rooij
10
10
10
10

Goed advies

Diede van Zanten
4
1
9
4,7

Hadden mogen vertellen dat het Matras in het begin stinkt naar chemicalien.

J. Boelen
8
9
8
8,3

Ben goed geholpen,medewerker/verkoper nam de tijd.Ook bij het proberen van allerlei matrassen.Tenslotte ook voor M line matras gekozen en die ligt fantastisch, in ieder geval geen rugpijn meer.

Leo Schonhage
10
10
10
10

Uitstekend advies !

10
10
10
10

Wij zijn zeer prettig en deskundig geholpen bij onze keuze.

8
8
8
8

Goed advies, nette prijs en op tijd geleverd.

H ter Haar
8
8
8
8

Goed advies, nette prijs, op tijd geleverd.

Anna de Wit
1
4
4
3

Ik maakte me zorgen over de leverantie ivm de smalle trap met een bocht erin en vroeg de medewerking van Beter Bed om een tijdstip af te spreken, zodat ik een verhuislift zou kunnen huren. Totaal geen enkele vorm van medewerking, zelfs onvriendelijk bejegend. Gelukkig maakten de bezorgers, die wel meedachten en een oplossing wisten te creëren veel goed. Maar volgende keer geen Beter Bed.

3
3
1
2,3

verkeerd advies over de hoogte van latte bodem.

10
10
10
10

Goede voorlichting, geen spint van de aankoop

Karin Pel
10
9
10
9,7

Prima afvies gehad, geen soijt dat ik de matrassen heb gekocht

Angelique Derogee-michel
9
3
9
7

Helaas is het advies niet goed geweest, heb specifiek gevraagd of het uitmaakt of je een stevig of soepel matras nodig hebt bij spierreuma. Het maakte niet uit werd er gezegd, ging om persoonlijke comfort. Dus de medium matras genomen en veel meer pijn nu. Gesprek gehad met de klantenservice en die vertelde juist dat je een stevig matras moet hebben met deze klachten.

Tineke Jongejan
10
10
9
9,7

Goede en duidelijke uitleg bij het maken van de keuze.

Tineke Jongejan
10
10
9
9,7

Prima en goede uitleg bij keuze

G.A. Verhoeven
8
8
8
8

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

1
1
1
1

Zonder ook maar goed advies wordt er een dure kussen in je handen gedruk. Je bent op dat moment overrompeld. En Beterbed belooft van alles maar als het er op aankomt geven ze niet thuis.

Christianne Van Dooijewaard
9
9
9
9

Omdat mijn man ernstig ziek is wilde we snel een goed bed. Beter Bed Cruquis heeft er alles aan gedaan dit mogelijk te maken. Top !

Charlie van der Veer
8
8
8
8

Goed advies, vriendelijke en persoonlijke benadering, alle tijd en mogelijkheid om het kussen uit te proberen.

B Steijn
8
9
6
7,7

Prima advies. Onderbouwd. Echter niet echt genegen oude matrassen in te nemen.

9
9
9
9

Uiterst vakkundig geholpen, meedenkend en niet opdringerig. Op verschillende matrassen gelegen om goed de verschillen te onderscheiden.

8
8
8
8

Voldoende advies gekregen.

Patricia
10
10
10
10

Wij zij vriendelijk en goed geholpen. De verkoper had verstand van zaken waardoor wij nu een heel fijn bed met een hele goede matras hebben. Levering moest uitgesteld worden ivm onze verhuizing en dat was geen enkel probleem. Wij hebben een goede keus gemaakt!

8
8
8
8

We zijn goed geholpen met een eerlijk advies.

8
8
8
8

We zijn goed geholpen met een eerlijk advies.

10
10
10
10

Vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Hij gaf goed advies en drong niets op.

10
10
10
10

Vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Niet opdringend. Goed advies gekregen.

10
10
10
10

Goed geholpen, goed voorlichting.

8
7
7
7,3

In de winkel is er wel de tijd voor genomen om goed naar mijn wensen te luisteren. Veel matrassen uitgeprobeerd. Ik was expres smorgens vroeg gegaan. Eind van de middag is sowieso geen optie om een bed/matras te kopen.

Johan Van Wieringen
10
10
10
10

Goede voorlichting

Marcel Bijleveld
8
9
8
8,3

Was uitstekend, keurig voorbeeld van een Mline luxe intens soft die ook door ons ook als zacht werd bevonden. En we kregen keurig de keus voor de firm.

Ina Blok-Weening
10
10
10
10

We waren voor iets anders, maar heel goed, uitgebreid en kundig geholpen.

Simone
10
10
10
10

Prima service en advies!

Michael van der Linden
9
9
2
6,7

De matrassen en kussens werden niet na de vorige klant schoongemaakt. Dat vond ik niet netjes, werd gezegd dat vorige klant maar even was geweest. Dan had corona geen effect

8
8
8
8

Werd uitstekend en in alle rust geholpen.

Andrea Meyer
9
9
9
9

Nette winkel en zeer vriendelijk en kundig geholpen.

Ben Groot
1
1
1
1

Ze houden zich vast aan eigen strikte procedures ipv dat ze met de klant meedenken om een goede oplossing te vinden.

10
7
10
9

Advies heb ik niet nodig gehad en de jongeman in de winkel drong ook niet aan, dit vond ik erg plezierig

Arthur de Koning
10
9
9
9,3

Levertijd wel erg lang.

Lida Rabelink-Ultee
8
8
8
8

De verkoper(s) gaven een goed en duidelijk advies. Ze drongen niet aan en lieten mij het verschil voelen tussen de diverse M line matrassen. Ik hoefde niet lang na te denken en ben terug gegaan om mijn M line te kopen. Een heel goede keuze! Eindelijk lekker slapen en uitgerust opstaan. Kortom een aanrader!!

Lies Groen
9
9
9
9

Dit bed aangeraden door dealer, we zijn helemaal tevreden.

10
10
10
10

Prettige verkoop, verkoper wist waar hij het over had. Goed advies

Ron Slopsma
10
10
10
10

ontzettend goed geholpen.

fw Haak
10
10
10
10

Uitstekende voorlichting, goede service

J. van der Voort
7
7
6
6,7

Netjes behandeld.

P. Elstgeest
6
6
6
6

De adviseur bij Beter Bed gaf goed advies. Alleen het matras Motion 5 valt achteraf tegen. Helaas valt de na service tegen, jammer.

J.G.M. van der Voort
8
8
7
7,7

Vriendelijk en deskundig

Kimberley Renting
9
9
10
9,3

Netjes afgeleverd waar wij wouden .!! Helaas alleen niet de afgesproken datum en iemand die vrij genomen had voor het ontvangst

S. Gaalman
9
7
7
7,7

Netjes geholpen, oude matras ( ook M line) bleek na 7 jaar niet meer te voldoen, keurig door M line opgelost door controle door expert en mooie korting op nieuwe matras

Dennis Kriger
1
9
7
5,7

Door alle ellende omtrent de prijs die betaald is, geef ik de service een zware onvoldoende. Er werd aan alle kanten beweerd dat ik geen recht had op de 15% korting die drie dagen na levering van kracht werd. Doordat ik ben blijven drukken op het hoofdkantoor van BeterBed Holding (waar M-Line ook deel van uitmaakt), heb ik nu mijns inziens een correcte prijs betaald. Heb het teveel betaalde bedrag per bank retour ontvangen. Het advies in de winkel daarentegen was prima en daarom een 9. In de winkel zag het er netjes uit, dus ook daarvoor een ruime voldoende. Wel zou ik willen adviseren dat het welicht handig is dat men aangeeft dat M-Line onderdeel is van BeterBed Holding. Het is erg vreemd dat ik er later via websites achter moet komen dat dit het geval is. Er wordt in de winkel wel gesproken over eigen merk matrassen van BeterBed (geen M-Line), maar als je dan vanaf die matrassen naar M-Line loopt, via de Tempur matrassen, wordt er geen woord gerept over het feit dat M-Line eigenlijk ook een eigen merk van BeterBed is. Doordat ik heb gebeld met M-Line, ging er bij mij een alarmbel af, want de persoon aan de telefoon zei tegen mij: "ik kijk wel even in de order", toen ik het ordernummer gaf. Ik dacht, hoe kan iemand die leverancier is van BeterBed in het ordersysteem kijken van BeterBed? Maar later werd mij alles duidelijk doordat ik verder ben gaan zoeken. Dit voelt als een vorm van misleiding. Als ik bijvoorbeeld bij Mediamarkt (MM) een Sony Televisie koop en ik heb een probleem met de TV en kom er niet uit met MM, dan bel ik naar Sony, maar zij kunnen nooit in het ordersysteem kijken van MM.

J van der Meijde
9
9
8
8,7

Door de winkel medewerker goed geholpen. Hij was duidelijk met zijn verhaal en op vragen gaf hij ook weer een uitleg.

Vera Roelfs
1
1
1
1

Vandaag langsgeweest bij Beter bed voor de omruil garantie. Op de site van M-line staat dat de omruil garantie geldt op alle 1-persoons matrassen. In de algemene voorwaarden ban Beter Bed staat dat de omruilgarantie niet geldt voor m-line 1 meter breed. Zeer slecht dat de verkopers en de filiaal manager hier van niet op de hoogte zijn. Heb getekend voor de omruil garantie maar opeens kunnen ze de getekende offerte niet meer overleggen. Ik mag toch hopen dat mijn matras gewoon omgeruild kan worden

Jabbeke de Vries
6
9
7
7,3

Wacht na bijna 4 weken nog steeds op het M line paspoort! Door de winkel wel genoteerd maar nog steeds niets vernomen van klantenservice

J. Westein
9
9
8
8,7

Prima service en advies maar enigszins haastig , mogelijk ivm drukte. Winkel een beetje rommelig.

H.W. Tolsma
8
8
8
8

Prettige en zakelijke bediening.

Dave Staring
7
5
7
6,3

Prima winkel. Aardige vrouw die mij hielp

G. Treuren
10
10
10
10

Dealer is Bedtime uit Haarlem maar die staat niet in jullie lijst.

WPB Komen
4
7
6
5,7

vlotte verkoper service in winkel Beter deb moet sneller zijn bij bezorgen en omruilen van bed dit heeft wel een half jaar geduurd dus ik geef geen aanbeveling voor Beter Bed

Ditte Valk
7
7
6
6,7

Het afspreken van een leveringsmoment ging niet zo soepel. De levering zelf ging perfect.

F. Vermeulen
6
5
6
5,7

Lange wachttijd voordat we geholpen werden. Geen initiatief en meedenken door verkoper. Andere collega was bot bij onderhandeling over de prijs. Pas na ruim 2 uur iets te drinken aangeboden gekregen. Deze behandeling staat haaks op de netheid en service van de monteurs die het bed kwamen afleveren.

Renée
8
8
7
7,7

Veel problemen ondervonden bij levering en plaatsing. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost, maar waren we wel 2,5 maand verder.

J.H.M. Westmaas
10
10
9
9,7

Deskundig advies.

C de Regt
10
0
10
10

Goed advies gehad.

M. Bakker
9
5
7
7

We gaan zelf nog contact opnemen met de winkel, want zij weten nog niet van onze teleurstelling/klachten. Wellicht kunnen zij ons helpen.

B.ert Marijnissen
9
9
10
9,3

Wel verzorgt, netjes, geordenden ingerichte winkel, Met vriendelijke, vakkundig personeel.

Marielle Walkier
7
7
8
7,3

ik zelf houdt nog even vol geef het wel de tijd maar moet erg wennen aan de hardheid van het matras wordt s'morgens vaak wakker met pijn in heupen en onderrug/schouderbladen. Als er geen verandering in komt neem ik contact op.

Christiaan Ehrenburg
6
7
7
6,7

Prima dealer alleen geen after sales, maar goed dat kan gebeuren.

GWJ Caspers
10
9
10
9,7

Er is niet voldoende uitleg voor het gekozen kussen gegeven.

Derk Riesthuis
10
10
7
9

Een bedden winkel spreekt niet snel tot de verbeelding. Het mag best wat chiqueer uitstraling hebben zonder dat het nu meteen duur moet zijn.

Bart Spierenburg
8
10
8
8,7

Heel goed geholpen!

Henk Repko
10
10
8
9,3

Toelichting was prima. Achteraf hadden we het matras niet op het onderstel gezien wat wij erbij kochten. Thuis bleek dat het voor mijn man wel erg hoog is. Even wennen dus.

E Groen
8
8
8
8

De service is prima, de aflevering was iets minder.

E Groen
8
8
8
8

De service is prima, de aflevering was iets minder.

P.J. Meijer
4
9
5
6

Geen service op MLine kussens (kosten ong. €100 p st!). Onmogelijk om deze (dure) kussens uit te testen in de winkel. 100 dagen omruil zou ook hiervoor moeten gelden net als de matrassen.

j Nieuwenhuizen
9
7
9
8,3

het is jammer dat de verkoper het ons niet heeft verteld wat betreft het regelmatig keren van de matrassen.[misschien hadden wij dan wat anders gekocht.

Rolf Bürmann
8
8
8
8

Athletic Pillow voldoet helaas niet aan de verwachting, wij krijgen er beiden nekklachten van,erg jammer !!!!

Dolf van der Beek
7
7
4
6

Duurt erg lang voordat het kussen went. Dat komt mede door het gat die je eigenlijk dwingt om in of op je rug te slapen of op je zij. Daarnaast is hij redelijk klein waardoor je er gemakkelijk afrolt.

Smorenburg
10
8
8
8,7

Goede service ontvangen.

Roeleveld
10
10
10
10

Al meerdere keren iets gekocht bij Beter Bed en is ons goed bevallen.

J.van Slooten
10
2
10
7,3

Ik heb op advies van een kennis gekozen voor dit product. Vandaar dat de verkoper mij geen advies hoefde te gegeven

Bloem
8
10
10
9,3

ze zien buiten gewoon mooi en degelijk uit en de housen zijn goed te wassen.

carola oudshoorn
10
10
10
10

we zijn echt prima geholpen door de heer Janssen

Van der Weijden
8
8
8
8

Prima service en prima geholpen

Tol
8
6
8
7,3

Vlot bezorgd. Alleen betaal je 100 euro bij voor een tweepersoons matrashoes, terwijl het prijsverschil tussen 2 éénpersoons- en 1 tweepersoonshoes bijlange na geen 100 euro bedraagt. Het is ons niet verteld dat je 2 \'kale\' matrassen krijgt als je een tweepersoons matrashoes erbij koopt.

Schuurman
10
10
10
10

Prima geholpen

E.F.C. Hulsebosch
8
8
8
8

We zijn goed geholpen door de medewerkers.

h.n.g.zoetelief
10
10
10
10

goed en deskundig geholpen

ITN Rood
8
8
8
8

Tevreden. Helaas niet op de hoogte gesteld van kosten voor omruilgarantie.

P. de Vries
10
10
10
10

goede voorlichting door aardig personeel

H. Prins
10
10
8
9,3

Heel prettig gesprek en afspraken nagekomen

P.J.Weijers Weijers
10
10
10
10

ik denk goed maar moet hem nog uitproberen.

Norbert Smith
6
10
8
8

Niet netjes afgeleverd en gemonteerd lijken nog zaken te moeten worden hersteld schade aan de vloer gemaakt en door ons geconstateerd achteraf. Hoofdbord rammelt, niet goed gemonteerd

Miranda Buist
6
8
10
8

We hadden al M-Line kussens die bevielen goed maar waren aan vervanging toe.

N. de Bruijn-Kol
10
10
10
10

Uitstekend.

M. de Bruijn
10
10
10
10

Mevr. de Bruijn (geen familie) van Beter Bed in de Cruquius geeft prima advies en komt afspraken na.

F.J. Nagel
10
10
10
10

Deskundig advies over matrassen heeft geresulteerd in dit uitstekende matras. Heerlijk slaapcomfort. Aanrader.

John Widen
8
6
8
7,3

Goed (zeker tevreden)

Saskia van Gelderen-Boele
8
8
8
8

Zeer prettig geholpen, er werd alle tijd genomen.

Yvonne Koenen
10
10
8
9,3

Goed en deskundig geholpen

Rene van Dijk
6
6
4
5,3

We zijn niet super tevreden. 2 dezelfde kussens en toch zit er verschil in.

Helene van der Kruijk
8
8
8
8

Wij zijn op een goede en zeer vriendelijke manier geholpen in de winkel.

P. Schröder
6
8
8
7,3

Dat kunnen we nu nog niet

Ursula
10
10
10
10

Goed advies, en goeie service.

W. Kool
10
10
10
10

Een zeer vakkundig advies en prestige service

B.C. van ´ Wout den Butter
8
10
10
9,3

weet ik nog niet

Glenn Cheung
6
6
8
6,7

Weinig echt advies gehad, zelf voelen.

de vos
10
10
6
8,7

goed geholpen goede informatie gehad (nu maar hopen op een goede nachtrust)

Eugene Damad
2
6
2
3,3

molton ook besteld, maar zat niet bij de levering kon ik later ophalen, maar deze was bij aankomst te klein

Peter van Coeverden
10
10
10
10

Zeer goed en servicegericht, klant staat centraal en er wordt meegedacht.

J.C. Altelaar
10
10
10
10

goed geholpen door verkoper. het is nog wel afwachten of matrassen inderdaad geven wat werd beloofd. Proefslapen noodzakelijk om definitief oordeel te kunnen geven.

M.J. Serné
8
8
8
8

weet het nog niet ik heb er nog niet op geslapen

Verweij
10
8
8
8,7

We zijn prima geholpen

Ronald Bartels
8
10
10
9,3

Prima winkel, deskundig en klantvriendelijk. Levering niet op afgesproken tijdstip (dagdeel te vroeg), gelukkig tijdig ontdekt.

Ronald Bartels
8
10
10
9,3

Prima detaillist, kundig en klantvriendelijk

M.A.H. Knaven
8
6
6
6,7

redelijk tot goed

T.G. de Boer
10
10
10
10

Netjes geholpen

T.G. de Boer
10
10
10
10

Netjes en vriendelijk geholpen

Lidy van Sonsbeek
10
10
10
10

super service

M.M.Bergkamp Nipshagen.
8
8
8
8

Prima zaak.

Yvonne Elshout
10
10
10
10

Goed geholpen

W. Merks
10
10
8
9,3

heel goed advies en service in de winkel

Knol
8
8
8
8

goede hulp,goed advies

H.S. Somai
6
6
6
6

Bezorging en montage uitstekend. Zeer vriendelijke mensen.

karin van genderen
10
10
8
9,3

verkoper/manager was super vriendelijk gezellig en deskundig en nam ruim de tijd voor me

G.J.Stam
10
10
10
10

Goede voorlichting en service

F.L. Dombree
10
8
4
7,3

nog te kort in gebruik

K. H. van Arsen
10
6
6
7,3

wij wisten wat we wilden hebben

Sleegers
6
6
6
6

We hebben de matrassen pas een paar dagen. Tot nu toe zijn de bevindingen oké

KC Leegwater
8
8
8
8

zeer goed advies gekregen. vriendelijke behandeling.

J. Klootwijk
10
10
10
10

Prima, goed advies en klantvriendelijke benadering.

Jüch
6
6
6
6

We hebben ook een Mline matras 8 gekocht.

N.F Cornelis
8
8
8
8

Prima geholpen en goed advies

E. Lammers
8
8
8
8

goed advies

Gresel-Weersma
6
6
8
6,7

Kan nog geen oordeel geven.

D. Windhorst
6
6
6
6

voldoende geholpen

P.Tameris
4
4
4
4

Het was net of wij een speciale korting kregen Maar op de web Side stond deze vermeld

À.S. Witte
6
6
4
5,3

Ivm nek en schouder klachten

Lensen
6
8
10
8

Verkeerde kussen en nekpijnen

Y. van Noort -Hordijk
10
10
8
9,3

Vanwege nekklachten zocht ik goed kussen

Boere, GAH
10
10
10
10

keurig geholpen met vele aangeboden test mogelijkheden

H.J. van Alphen
6
6
6
6

Redelijke behandeling, beetje kortaf

lucas brouwer
10
10
10
10

in de buurt

j.a.van der Eem
10
10
10
10

goede uitleg

f.g. van ginhoven
8
8
8
8

heb veel last van nek

G de Jong
10
8
10
9,3

Prima ligging

B. Bosma
8
4
6
6

geen motivatie

E.A.M.Markwat-Driehuis
6
10
8
8

gezonde nachtrust

E. Eenkhoorn
8
8
10
8,7

We hadden een nieuw bed nodig, na het vorige ruim 16 jaar te hebben gebruikt. Zo kwamen we bij Beter Bed in Cruquius terecht.

Terink
8
8
10
8,7

- De matrassen waren 15 jaar oud \n- Lichamelijke klachten bij het opstaan\n- Het maandelijkse keren van de matrassen \n werd bezwaarlijk.\nBoven genoemde punten en stevigheid en levensduur van de nieuwe matrassen en niet meer te hoeven keren was voor o

H.JOUSTRA
10
10
10
10

dmv whipplash

h.joustra
10
8
10
9,3

in geval met mijn man heeft hij dmv beroerte een goed en stevig matras nodig

H.M. KOPPING
10
10
8
9,3

Haarlem 14 februari 2014.\n\nIk heb nek- en schouderproblemen en hoop het slapen met het kussen te verbeteren.

spj van ooijen
10
8
6
8

winkel ziet er wat goedkoop uit, advies en service waren zeer goed.

Hans Sebregts
10
10
8
9,3

Ik heb 2 nek hernia`s en 2 rug hernia`s maar eens gaan kijken naar een goed kussen

F Flameling
8
8
8
8

Netjes geholpen in de winkel.\nMatras en kussen keurig afgeleverd

Lourenburg
8
8
8
8

Leuke winkel

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: