• Jouw winkelmandje is leeg

Reviews Beter Bed Cruquius

8,3 Service
8,2 Advies
8,1 Winkelpresentatie
8,2 Totaal
Gemiddelde uit 483 Reviews
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Op moment van koop waren ze net aan het renoveren.

RP Van Rooijen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Helemaal in orde! En hulde aan de 2 jongemannen die de matrassen na een week kwamen brengen. Keurig, beleefd en probleemoplossend meedenken. De site van BeterBed op hun tablet deed het niet….. Kon dus bij aflevering aanvankelijk niet betalen. Bellen en van alles bedacht. Het kwam via een omweg en een ouderwetse handtekening op papier toch nog goed. Ze deden echt hun best ????.

J. Peters
6
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7
Totaal

Jammer dat ik eerst 2 andere matrassen heb gehad, die niet heel bleven. Dat advies kwam trouwens van Beverwijk. Levertijd was ook erg lang. Bij Beter Bed Cruquius wel goed geholpen, maar de manier waarop hebben we niet als prettig ervaren. Uiteindelijk lijkt het goed gekomen.

Jos Wolbers
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Volledige service, van meeting tot de keuze van het matras en alles naar het budget van de klant, TOP.

Andre Mepschen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Snel en goed advies

6
Service
2
Advies
7
Winkelpresentatie
5
Totaal

Ik heb de iconic star 3 en 4 geprobeerd en vond de 3 veel te zacht. Toch probeerde de verkoper mij de 3 de verkoper omdat ik klein, licht en vrouw ben. Bovendien werd mij gezegd dat de 4 alleen uit schuim bestaat terwijl in de 3 ook veren zitten, wat niet overeenkomt met de beschrijving op de website. Uiteindelijk kreeg ik wel wat ik wilde.

Nynke
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

heel tevreden

Alie van Geelen
9
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

De verkoper was zeer deskundig en vriendelijk.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Uitstekende service en advies met name van verkoper Arno van filiaal Cruquius!

Peter van Coeverden
5
Service
7
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Heb bij de klantenservice geklaagd, dat er verschillende onderdelen van het bed gevallen, waaronder een borg,bout en kapje. Bed is. 19-6 geleverd. Heb nog steeds geen reactie gehad.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Prima, vriendelijk, meedenkend.

9
Service
7
Advies
9
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Prima zaak, de keuze voor matras (en bed, beddengoed) zal je toch echt zelf moeten maken

8
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

Gelukkig een slaapadviseur met veel ervaring

6
Service
5
Advies
6
Winkelpresentatie
5,7
Totaal

Wij hadden een zeer ervaren verkoper maar na de matrastest werden we wel naar de 2 duurste matrassen geleid om daar een keuze uit te maken. Wij gingen voor de hoogste kwaliteit maar heb die nog steeds niet ervaren.

10
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Ruime lichte winkel en je krijgt goed advies.

Ria Verlaan
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer goed geholpen met correcte voorlichting

Marcel Bijster
9
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Prima geholpen door de verkoper. Deskundig advies.

Roel Korstjens
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed geholpen en prima levering.

Tom Rohling
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. mooie, ruime winkel met een groot aanbod.

2
Service
2
Advies
4
Winkelpresentatie
2,7
Totaal

Slecht geadviseerd, kussen is waardeloos.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Netjes geholpen

sylvia pepping
9
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Netjes geholpen

sylvia pepping
9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Goed geholpen door verkoopster en dmv een scan bij het juiste matras uitgekomen.

7
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Her advies was prima maar bij de levering ontbraken diverse artikelen

H.J.M Nederstigt
5
Service
2
Advies
6
Winkelpresentatie
4,3
Totaal

Ik heb via hun "deskundigheid" Beter Bed een matras aangemeten gekregen , welke totaal NIET voldoet !! Elke ochtend sta ik met onderrug pijn op , vreselijk . Hiervoor had ik een Emma matras met 't zelfde euvel , heb 'n , op aanraden , dikke top gekocht en rugpijn was over !! Ik loop wederom naar beter bed in Cruquius , om 't probleem voor te leggen . Maar door hun "deskundigheid" , . . . meneer U moet minstens 1 maand op 't matras liggen , Uw lichaam moet wennen maar tussen door zal ik toch een fysiotherapeut moeten raadplegen om zeg maar van mijn rugpijn af te komen , worden die kosten ÓÓK door Beter Bed gedeeld ?? Wordt er later natuurlijk gezegd , meneer gaat U even liggen , hoe voelt dat . . . . , DÁT juist is grote onzin , HOE kan je met even op 'n matras liggen , weten of die NU wel goed is . . . . Ja daarom kan U gratis 'n matras ruilen , stupid . . . . hoe weet je of DIE dan wel goed is . Je mag dus EENMAAL ruilen , sorry Ik vind dit GEEN service en garantie ???? Ik weet , dat dit 'n moeilijk product is "de matras" maar ECHTE hulp , GÉÉN commerciële vind ik beter op z'n plaats . hartelijke groeten , Victor .

Victor Sterke
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Omruil garantie gekregen

Hans Raaphorst
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Omruil garantie gekregen

Marga Raaphorst
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima geholpen. Leuke, deskundige verkoper.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Alles ging vlot

J.M Van Bilderbeek
9
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Er werd ruim de tijd voor ons genomen en meegedacht met ons budget.

yvonne Boots
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Niets dan lof. Prima advies van personeel en van scan apparaat.

G.P. Peters
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Goed geholpen

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Prima ervaring qua informatie en kennis bij het uitzoeken van de matras en kussen

Rinie Ravensbergen
6
Service
1
Advies
6
Winkelpresentatie
4,3
Totaal

Ik voel dat wij erg gepushed zijn in de richting van een traagschuim matras en dat een betere voorlichting op zijn plaats was geweest. Vandaar het lage cijfer voor advies.

10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Goed geholpen. Goede service. Overzichtelijke winkel. Fijn personeel.

E.H. S.
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed advies

Jolanda de Rooij
4
Service
1
Advies
9
Winkelpresentatie
4,7
Totaal

Hadden mogen vertellen dat het Matras in het begin stinkt naar chemicalien.

Diede van Zanten
8
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Ben goed geholpen,medewerker/verkoper nam de tijd.Ook bij het proberen van allerlei matrassen.Tenslotte ook voor M line matras gekozen en die ligt fantastisch, in ieder geval geen rugpijn meer.

J. Boelen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Uitstekend advies !

Leo Schonhage
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Wij zijn zeer prettig en deskundig geholpen bij onze keuze.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed advies, nette prijs en op tijd geleverd.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed advies, nette prijs, op tijd geleverd.

H ter Haar
1
Service
4
Advies
4
Winkelpresentatie
3
Totaal

Ik maakte me zorgen over de leverantie ivm de smalle trap met een bocht erin en vroeg de medewerking van Beter Bed om een tijdstip af te spreken, zodat ik een verhuislift zou kunnen huren. Totaal geen enkele vorm van medewerking, zelfs onvriendelijk bejegend. Gelukkig maakten de bezorgers, die wel meedachten en een oplossing wisten te creëren veel goed. Maar volgende keer geen Beter Bed.

Anna de Wit
3
Service
3
Advies
1
Winkelpresentatie
2,3
Totaal

verkeerd advies over de hoogte van latte bodem.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede voorlichting, geen spint van de aankoop

10
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Prima afvies gehad, geen soijt dat ik de matrassen heb gekocht

Karin Pel
9
Service
3
Advies
9
Winkelpresentatie
7
Totaal

Helaas is het advies niet goed geweest, heb specifiek gevraagd of het uitmaakt of je een stevig of soepel matras nodig hebt bij spierreuma. Het maakte niet uit werd er gezegd, ging om persoonlijke comfort. Dus de medium matras genomen en veel meer pijn nu. Gesprek gehad met de klantenservice en die vertelde juist dat je een stevig matras moet hebben met deze klachten.

Angelique Derogee-michel
10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Goede en duidelijke uitleg bij het maken van de keuze.

Tineke Jongejan
10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Prima en goede uitleg bij keuze

Tineke Jongejan
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

G.A. Verhoeven
1
Service
1
Advies
1
Winkelpresentatie
1
Totaal

Zonder ook maar goed advies wordt er een dure kussen in je handen gedruk. Je bent op dat moment overrompeld. En Beterbed belooft van alles maar als het er op aankomt geven ze niet thuis.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Omdat mijn man ernstig ziek is wilde we snel een goed bed. Beter Bed Cruquis heeft er alles aan gedaan dit mogelijk te maken. Top !

Christianne Van Dooijewaard
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed advies, vriendelijke en persoonlijke benadering, alle tijd en mogelijkheid om het kussen uit te proberen.

Charlie van der Veer
8
Service
9
Advies
6
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

Prima advies. Onderbouwd. Echter niet echt genegen oude matrassen in te nemen.

B Steijn
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Uiterst vakkundig geholpen, meedenkend en niet opdringerig. Op verschillende matrassen gelegen om goed de verschillen te onderscheiden.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Voldoende advies gekregen.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Wij zij vriendelijk en goed geholpen. De verkoper had verstand van zaken waardoor wij nu een heel fijn bed met een hele goede matras hebben. Levering moest uitgesteld worden ivm onze verhuizing en dat was geen enkel probleem. Wij hebben een goede keus gemaakt!

Patricia
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn goed geholpen met een eerlijk advies.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn goed geholpen met een eerlijk advies.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Hij gaf goed advies en drong niets op.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Niet opdringend. Goed advies gekregen.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed geholpen, goed voorlichting.

8
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

In de winkel is er wel de tijd voor genomen om goed naar mijn wensen te luisteren. Veel matrassen uitgeprobeerd. Ik was expres smorgens vroeg gegaan. Eind van de middag is sowieso geen optie om een bed/matras te kopen.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede voorlichting

Johan Van Wieringen
8
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Was uitstekend, keurig voorbeeld van een Mline luxe intens soft die ook door ons ook als zacht werd bevonden. En we kregen keurig de keus voor de firm.

Marcel Bijleveld
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

We waren voor iets anders, maar heel goed, uitgebreid en kundig geholpen.

Ina Blok-Weening
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima service en advies!

Simone
9
Service
9
Advies
2
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

De matrassen en kussens werden niet na de vorige klant schoongemaakt. Dat vond ik niet netjes, werd gezegd dat vorige klant maar even was geweest. Dan had corona geen effect

Michael van der Linden
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Werd uitstekend en in alle rust geholpen.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Nette winkel en zeer vriendelijk en kundig geholpen.

Andrea Meyer
1
Service
1
Advies
1
Winkelpresentatie
1
Totaal

Ze houden zich vast aan eigen strikte procedures ipv dat ze met de klant meedenken om een goede oplossing te vinden.

Ben Groot
10
Service
7
Advies
10
Winkelpresentatie
9
Totaal

Advies heb ik niet nodig gehad en de jongeman in de winkel drong ook niet aan, dit vond ik erg plezierig

10
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Levertijd wel erg lang.

Arthur de Koning
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

De verkoper(s) gaven een goed en duidelijk advies. Ze drongen niet aan en lieten mij het verschil voelen tussen de diverse M line matrassen. Ik hoefde niet lang na te denken en ben terug gegaan om mijn M line te kopen. Een heel goede keuze! Eindelijk lekker slapen en uitgerust opstaan. Kortom een aanrader!!

Lida Rabelink-Ultee
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Dit bed aangeraden door dealer, we zijn helemaal tevreden.

Lies Groen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prettige verkoop, verkoper wist waar hij het over had. Goed advies

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

ontzettend goed geholpen.

Ron Slopsma
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Uitstekende voorlichting, goede service

fw Haak
7
Service
7
Advies
6
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Netjes behandeld.

J. van der Voort
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

De adviseur bij Beter Bed gaf goed advies. Alleen het matras Motion 5 valt achteraf tegen. Helaas valt de na service tegen, jammer.

P. Elstgeest
8
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

Vriendelijk en deskundig

J.G.M. van der Voort
9
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Netjes afgeleverd waar wij wouden .!! Helaas alleen niet de afgesproken datum en iemand die vrij genomen had voor het ontvangst

Kimberley Renting
9
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

Netjes geholpen, oude matras ( ook M line) bleek na 7 jaar niet meer te voldoen, keurig door M line opgelost door controle door expert en mooie korting op nieuwe matras

S. Gaalman
1
Service
9
Advies
7
Winkelpresentatie
5,7
Totaal

Door alle ellende omtrent de prijs die betaald is, geef ik de service een zware onvoldoende. Er werd aan alle kanten beweerd dat ik geen recht had op de 15% korting die drie dagen na levering van kracht werd. Doordat ik ben blijven drukken op het hoofdkantoor van BeterBed Holding (waar M-Line ook deel van uitmaakt), heb ik nu mijns inziens een correcte prijs betaald. Heb het teveel betaalde bedrag per bank retour ontvangen. Het advies in de winkel daarentegen was prima en daarom een 9. In de winkel zag het er netjes uit, dus ook daarvoor een ruime voldoende. Wel zou ik willen adviseren dat het welicht handig is dat men aangeeft dat M-Line onderdeel is van BeterBed Holding. Het is erg vreemd dat ik er later via websites achter moet komen dat dit het geval is. Er wordt in de winkel wel gesproken over eigen merk matrassen van BeterBed (geen M-Line), maar als je dan vanaf die matrassen naar M-Line loopt, via de Tempur matrassen, wordt er geen woord gerept over het feit dat M-Line eigenlijk ook een eigen merk van BeterBed is. Doordat ik heb gebeld met M-Line, ging er bij mij een alarmbel af, want de persoon aan de telefoon zei tegen mij: "ik kijk wel even in de order", toen ik het ordernummer gaf. Ik dacht, hoe kan iemand die leverancier is van BeterBed in het ordersysteem kijken van BeterBed? Maar later werd mij alles duidelijk doordat ik verder ben gaan zoeken. Dit voelt als een vorm van misleiding. Als ik bijvoorbeeld bij Mediamarkt (MM) een Sony Televisie koop en ik heb een probleem met de TV en kom er niet uit met MM, dan bel ik naar Sony, maar zij kunnen nooit in het ordersysteem kijken van MM.

Dennis Kriger
9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Door de winkel medewerker goed geholpen. Hij was duidelijk met zijn verhaal en op vragen gaf hij ook weer een uitleg.

J van der Meijde
1
Service
1
Advies
1
Winkelpresentatie
1
Totaal

Vandaag langsgeweest bij Beter bed voor de omruil garantie. Op de site van M-line staat dat de omruil garantie geldt op alle 1-persoons matrassen. In de algemene voorwaarden ban Beter Bed staat dat de omruilgarantie niet geldt voor m-line 1 meter breed. Zeer slecht dat de verkopers en de filiaal manager hier van niet op de hoogte zijn. Heb getekend voor de omruil garantie maar opeens kunnen ze de getekende offerte niet meer overleggen. Ik mag toch hopen dat mijn matras gewoon omgeruild kan worden

Vera Roelfs
6
Service
9
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Wacht na bijna 4 weken nog steeds op het M line paspoort! Door de winkel wel genoteerd maar nog steeds niets vernomen van klantenservice

Jabbeke de Vries
9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Prima service en advies maar enigszins haastig , mogelijk ivm drukte. Winkel een beetje rommelig.

J. Westein
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prettige en zakelijke bediening.

H.W. Tolsma
7
Service
5
Advies
7
Winkelpresentatie
6,3
Totaal

Prima winkel. Aardige vrouw die mij hielp

Dave Staring
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Dealer is Bedtime uit Haarlem maar die staat niet in jullie lijst.

G. Treuren
4
Service
7
Advies
6
Winkelpresentatie
5,7
Totaal

vlotte verkoper service in winkel Beter deb moet sneller zijn bij bezorgen en omruilen van bed dit heeft wel een half jaar geduurd dus ik geef geen aanbeveling voor Beter Bed

WPB Komen
7
Service
7
Advies
6
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Het afspreken van een leveringsmoment ging niet zo soepel. De levering zelf ging perfect.

Ditte Valk
6
Service
5
Advies
6
Winkelpresentatie
5,7
Totaal

Lange wachttijd voordat we geholpen werden. Geen initiatief en meedenken door verkoper. Andere collega was bot bij onderhandeling over de prijs. Pas na ruim 2 uur iets te drinken aangeboden gekregen. Deze behandeling staat haaks op de netheid en service van de monteurs die het bed kwamen afleveren.

F. Vermeulen
8
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

Veel problemen ondervonden bij levering en plaatsing. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost, maar waren we wel 2,5 maand verder.

Renée
10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Deskundig advies.

J.H.M. Westmaas
10
Service
0
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed advies gehad.

C de Regt
9
Service
5
Advies
7
Winkelpresentatie
7
Totaal

We gaan zelf nog contact opnemen met de winkel, want zij weten nog niet van onze teleurstelling/klachten. Wellicht kunnen zij ons helpen.

M. Bakker
9
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Wel verzorgt, netjes, geordenden ingerichte winkel, Met vriendelijke, vakkundig personeel.

B.ert Marijnissen
7
Service
7
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

ik zelf houdt nog even vol geef het wel de tijd maar moet erg wennen aan de hardheid van het matras wordt s'morgens vaak wakker met pijn in heupen en onderrug/schouderbladen. Als er geen verandering in komt neem ik contact op.

Marielle Walkier
6
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Prima dealer alleen geen after sales, maar goed dat kan gebeuren.

Christiaan Ehrenburg
10
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Er is niet voldoende uitleg voor het gekozen kussen gegeven.

GWJ Caspers
10
Service
10
Advies
7
Winkelpresentatie
9
Totaal

Een bedden winkel spreekt niet snel tot de verbeelding. Het mag best wat chiqueer uitstraling hebben zonder dat het nu meteen duur moet zijn.

Derk Riesthuis
8
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Heel goed geholpen!

Bart Spierenburg
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Toelichting was prima. Achteraf hadden we het matras niet op het onderstel gezien wat wij erbij kochten. Thuis bleek dat het voor mijn man wel erg hoog is. Even wennen dus.

Henk Repko
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

De service is prima, de aflevering was iets minder.

E Groen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

De service is prima, de aflevering was iets minder.

E Groen
4
Service
9
Advies
5
Winkelpresentatie
6
Totaal

Geen service op MLine kussens (kosten ong. €100 p st!). Onmogelijk om deze (dure) kussens uit te testen in de winkel. 100 dagen omruil zou ook hiervoor moeten gelden net als de matrassen.

P.J. Meijer
9
Service
7
Advies
9
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

het is jammer dat de verkoper het ons niet heeft verteld wat betreft het regelmatig keren van de matrassen.[misschien hadden wij dan wat anders gekocht.

j Nieuwenhuizen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Athletic Pillow voldoet helaas niet aan de verwachting, wij krijgen er beiden nekklachten van,erg jammer !!!!

Rolf Bürmann
7
Service
7
Advies
4
Winkelpresentatie
6
Totaal

Duurt erg lang voordat het kussen went. Dat komt mede door het gat die je eigenlijk dwingt om in of op je rug te slapen of op je zij. Daarnaast is hij redelijk klein waardoor je er gemakkelijk afrolt.

Dolf van der Beek
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Goede service ontvangen.

Smorenburg
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Al meerdere keren iets gekocht bij Beter Bed en is ons goed bevallen.

Roeleveld
10
Service
2
Advies
10
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Ik heb op advies van een kennis gekozen voor dit product. Vandaar dat de verkoper mij geen advies hoefde te gegeven

J.van Slooten
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

ze zien buiten gewoon mooi en degelijk uit en de housen zijn goed te wassen.

Bloem
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

we zijn echt prima geholpen door de heer Janssen

carola oudshoorn
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima service en prima geholpen

Van der Weijden
8
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Vlot bezorgd. Alleen betaal je 100 euro bij voor een tweepersoons matrashoes, terwijl het prijsverschil tussen 2 éénpersoons- en 1 tweepersoonshoes bijlange na geen 100 euro bedraagt. Het is ons niet verteld dat je 2 \'kale\' matrassen krijgt als je een tweepersoons matrashoes erbij koopt.

Tol
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima geholpen

Schuurman
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn goed geholpen door de medewerkers.

E.F.C. Hulsebosch
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

goed en deskundig geholpen

h.n.g.zoetelief
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Tevreden. Helaas niet op de hoogte gesteld van kosten voor omruilgarantie.

ITN Rood
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

goede voorlichting door aardig personeel

P. de Vries
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Heel prettig gesprek en afspraken nagekomen

H. Prins
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

ik denk goed maar moet hem nog uitproberen.

P.J.Weijers Weijers
6
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Niet netjes afgeleverd en gemonteerd lijken nog zaken te moeten worden hersteld schade aan de vloer gemaakt en door ons geconstateerd achteraf. Hoofdbord rammelt, niet goed gemonteerd

Norbert Smith
6
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8
Totaal

We hadden al M-Line kussens die bevielen goed maar waren aan vervanging toe.

Miranda Buist
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Uitstekend.

N. de Bruijn-Kol
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Mevr. de Bruijn (geen familie) van Beter Bed in de Cruquius geeft prima advies en komt afspraken na.

M. de Bruijn
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Deskundig advies over matrassen heeft geresulteerd in dit uitstekende matras. Heerlijk slaapcomfort. Aanrader.

F.J. Nagel
8
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Goed (zeker tevreden)

John Widen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Zeer prettig geholpen, er werd alle tijd genomen.

Saskia van Gelderen-Boele
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Goed en deskundig geholpen

Yvonne Koenen
6
Service
6
Advies
4
Winkelpresentatie
5,3
Totaal

We zijn niet super tevreden. 2 dezelfde kussens en toch zit er verschil in.

Rene van Dijk
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Wij zijn op een goede en zeer vriendelijke manier geholpen in de winkel.

Helene van der Kruijk
6
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Dat kunnen we nu nog niet

P. Schröder
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed advies, en goeie service.

Ursula
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Een zeer vakkundig advies en prestige service

W. Kool
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

weet ik nog niet

B.C. van ´ Wout den Butter
6
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Weinig echt advies gehad, zelf voelen.

Glenn Cheung
10
Service
10
Advies
6
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

goed geholpen goede informatie gehad (nu maar hopen op een goede nachtrust)

de vos
2
Service
6
Advies
2
Winkelpresentatie
3,3
Totaal

molton ook besteld, maar zat niet bij de levering kon ik later ophalen, maar deze was bij aankomst te klein

Eugene Damad
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer goed en servicegericht, klant staat centraal en er wordt meegedacht.

Peter van Coeverden
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

goed geholpen door verkoper. het is nog wel afwachten of matrassen inderdaad geven wat werd beloofd. Proefslapen noodzakelijk om definitief oordeel te kunnen geven.

J.C. Altelaar
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

weet het nog niet ik heb er nog niet op geslapen

M.J. Serné
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

We zijn prima geholpen

Verweij
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Prima winkel, deskundig en klantvriendelijk. Levering niet op afgesproken tijdstip (dagdeel te vroeg), gelukkig tijdig ontdekt.

Ronald Bartels
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Prima detaillist, kundig en klantvriendelijk

Ronald Bartels
8
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

redelijk tot goed

M.A.H. Knaven
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Netjes geholpen

T.G. de Boer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Netjes en vriendelijk geholpen

T.G. de Boer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

super service

Lidy van Sonsbeek
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima zaak.

M.M.Bergkamp Nipshagen.
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed geholpen

Yvonne Elshout
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

heel goed advies en service in de winkel

W. Merks
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

goede hulp,goed advies

Knol
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Bezorging en montage uitstekend. Zeer vriendelijke mensen.

H.S. Somai
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

verkoper/manager was super vriendelijk gezellig en deskundig en nam ruim de tijd voor me

karin van genderen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede voorlichting en service

G.J.Stam
10
Service
8
Advies
4
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

nog te kort in gebruik

F.L. Dombree
10
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

wij wisten wat we wilden hebben

K. H. van Arsen
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

We hebben de matrassen pas een paar dagen. Tot nu toe zijn de bevindingen oké

Sleegers
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

zeer goed advies gekregen. vriendelijke behandeling.

KC Leegwater
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima, goed advies en klantvriendelijke benadering.

J. Klootwijk
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

We hebben ook een Mline matras 8 gekocht.

Jüch
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima geholpen en goed advies

N.F Cornelis
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

goed advies

E. Lammers
6
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Kan nog geen oordeel geven.

Gresel-Weersma
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

voldoende geholpen

D. Windhorst
4
Service
4
Advies
4
Winkelpresentatie
4
Totaal

Het was net of wij een speciale korting kregen Maar op de web Side stond deze vermeld

P.Tameris
6
Service
6
Advies
4
Winkelpresentatie
5,3
Totaal

Ivm nek en schouder klachten

À.S. Witte
6
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8
Totaal

Verkeerde kussen en nekpijnen

Lensen
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Vanwege nekklachten zocht ik goed kussen

Y. van Noort -Hordijk
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

keurig geholpen met vele aangeboden test mogelijkheden

Boere, GAH
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Redelijke behandeling, beetje kortaf

H.J. van Alphen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

in de buurt

lucas brouwer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

goede uitleg

j.a.van der Eem
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

heb veel last van nek

f.g. van ginhoven
10
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Prima ligging

G de Jong
8
Service
4
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

geen motivatie

B. Bosma
6
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

gezonde nachtrust

E.A.M.Markwat-Driehuis
8
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

We hadden een nieuw bed nodig, na het vorige ruim 16 jaar te hebben gebruikt. Zo kwamen we bij Beter Bed in Cruquius terecht.

E. Eenkhoorn
8
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

- De matrassen waren 15 jaar oud \n- Lichamelijke klachten bij het opstaan\n- Het maandelijkse keren van de matrassen \n werd bezwaarlijk.\nBoven genoemde punten en stevigheid en levensduur van de nieuwe matrassen en niet meer te hoeven keren was voor o

Terink
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

dmv whipplash

H.JOUSTRA
10
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

in geval met mijn man heeft hij dmv beroerte een goed en stevig matras nodig

h.joustra
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Haarlem 14 februari 2014.\n\nIk heb nek- en schouderproblemen en hoop het slapen met het kussen te verbeteren.

H.M. KOPPING
10
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
8
Totaal

winkel ziet er wat goedkoop uit, advies en service waren zeer goed.

spj van ooijen
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Ik heb 2 nek hernia`s en 2 rug hernia`s maar eens gaan kijken naar een goed kussen

Hans Sebregts
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Netjes geholpen in de winkel.\nMatras en kussen keurig afgeleverd

F Flameling
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Leuke winkel

Lourenburg