• Jouw winkelmandje is leeg

Reviews Beter Bed Barendrecht

8,4 Service
8,3 Advies
8,3 Winkelpresentatie
8,3 Totaal
Gemiddelde uit 268 Reviews
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goed advies gehad en een snelle levering.

Frans Van der Lugt
4
Service
4
Advies
4
Winkelpresentatie
4
Totaal

Zijn wel drie keer terug geweest voordat we normaal geholpen werden. Kwamen niet op het idee om naar een ander filiaal te gaan. Waren gebonden aan Beter Bed omdat ze het ledikant hadden wat we erg praktisch vonden. Alles op eigen inzicht moeten bestellen en geen korting gekregen. Van andere gehoord dat zij automatisch korting kregen en of iets cadeau kregen.

10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Advies en voorlichting was voldoende.

7
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Levertijd was erg lang dit was erg vervelend maar kwam door grondstofproblemen

6
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
8
Totaal

De levertijd was bizar lang een half jaar vanwege grondstofproblemen en werd telkens uitgesteld door Beterbed. Dat was erg vervelend.

Fm Post
7
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

goed slaapadvies en veel gelegenheid om diverse matrassen te testen

7
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Deze kwam als beste uit de test

7
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Deze kwam voor mij als beste uit de test

9
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Prima ervaring in de winkel! Geen volle 100% score vanwege het bekende probleem: personeel moet teveel klanten tegelijk bedienen. We hadden een tijdslot vastgelegd, dus er was wel voldoende aandacht, maar je merkt toch wel de druk die er op de mensen ligt.

9
Service
8
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

We hadden de bedden gekocht en een week later bleek coolmotion 5 en 6 matrassen in de aanbieding. Twee halen één betalen:-(( Dat had ik ook graag gehoord van de adviseur… en had me honderden euro’s gescheeld!

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

vriendelijke mensen die ons geholpen hebben

Jessica Vermeer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed geholpen

10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Geen aangepast toilet, toilet niet afsluitbaar (kapot slot)

6
Service
4
Advies
3
Winkelpresentatie
4,3
Totaal

Verkoopster was niet bijzonder met uitkeg

7
Service
6
Advies
7
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

personeel was vluchtig en niet heel behulpzaam, ik had veel vragen, maar dat moet volgens mij toch kunnen met een nieuw matras.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Naar binnen voor er opklapbed die er niet te koop was. Liepen door de winkel en werden verrast door de aanbieding en hebben gelijk onze slag geslagen. Twee nieuwe matrassen met nieuwe kussens. Heerlijk en eerlijk geholpen door de verkoopster en na een paar dagen geleverd. Bedankt voor de service.

J A Gamelkoorn
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede uitleg en de matras is iedere euro waard

10
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede zaak met vakkunidig personeel en gemaakte afspraken worden 100% nageleefd. Zeer tevreden over de service

Willem van der Meulen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Geen toelichting

Wil Pelger
9
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Goed geholpen en duidelijke uitleg.

VC Pool
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Erg goed geholpen ondanks dat het druk was veel tijd voor ons genomen.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Advies was niet van toepassing omdat we dit matras al hadden.

7
Service
10
Advies
7
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima advies.

D Boender
9
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Priema geholpen verkoopster was goed op de hoogte

9
Service
9
Advies
7
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

prima advies, maar matrassen zijn wel beetje weggestopt in de hoek van de winkel

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Ruim assortiment m-line matrassen en kussens en een goed advies gekregen.

Marlies van Vugt
8
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

De dame die ons hielp, was zelf al enthousiast om iets over M line te vertellen. Wij waren zo onder de indruk, dat deze keus de allerbeste was

Ab Ritmeester
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima geholpen

aw van der pol
10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Luisterend oor,en geeft goed advies????????????

Arie Holleman
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Wij zijn heel goed geholpen in de winkel.

Marcel Maquelin
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Heel prettig geholpen.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Heel fijn en vriendelijk geholpen.

7
Service
8
Advies
9
Winkelpresentatie
8
Totaal

Snelle levering

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Mooie zaak, Deskundig en vriendelijk persomeel!

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede en helder advies.bed komt overeen met het vertelde gedegen en gemotiveerde adviseuse

Henk Den Boer
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Vriendelijk personeel en goed advies. Aanrader om hier heen te gaan.

Hanny Hordijk
3
Service
3
Advies
3
Winkelpresentatie
3
Totaal

Ze moeten goed naar de klant luisteren. Het is meer verkoop praten. Je kan niet doormiddel van liggen bepalen of de goede matras is. Service moet beter je krijgt niet eens een bon. Winkel weinig keuze.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede voorlichting en prima service.

A.H. Vortman
8
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

De verkoper heeft ons zeer goed geholpen,. Onze keuze was in eerste instantie slow Motion nom4. Heeft ons ook de alternatieven laten proberen. Uiteindelijk kwamen we uit op de matrassen slow Motion 6

Ria Janssen
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Prima geholpen en geadviseerd in de winkel. Bezorging verliep ook prima

E.W.M. Canters
7
Service
5
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Moest nu een splitter erbij kopen voor een gereduceerde prijs van € 90,- (wat ik een hoop geld vind als ik net een bed van € 4.400,- heb gekocht. Dan moet ik ook nog opzoek naar een double slipt hoeslaken want dat kunnen jullie niet leveren. Dat vind ik vervelend, dat ik er achteraan moet gaan, geen compleet advies gekregen, extra kosten en eerst gezeur voordat ik tevreden was met mijn bed. Had sneller gekunt door het juiste advies. Zouden 2 beweegbare matrassen niet zonder deze dingen mogen verkopen. Vervelendste is dat een andere verkoper dan ook zegt ja dat had je kunnen weten…., hè ik werk daar niet. Kortom jammer van de gang van zaken.

sonja Termijn
7
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9
Totaal

Ik had veel pijn in mijn rug van het vorige matras. Dit aangegeven en naderhand gevraagd of er een mogelijkheid was de levering iets eerder te laten plaats vinden. De mevrouw aan de telefoon bij de service afdeling zei op voorhand al dat dit niet ging maar heeft ook op geen enkele manier iets geprobeerd. Dat was jammer.

Jan Smit
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

heel goed geholpen met een duidelijk en helder verhaal

Chris Hoogerwaard
9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Winkel oogt wat volgepropt, maar personeel is vriendelijk, kundig en je krijgt alle tijd om bedden uit te proberen.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Vertelde wat ik niet wou! Ben vaste klant bij beter bed. Vorige matras ook daar gekocht. Maar na een paar jaar kregen we pijn in onze heup en rug. Kwam uit bij m line. Proef gelegen en voelde goed. Hoopte niet op een moment opname. Maar absoluut geen spijt van van de aan koop.

Richard Korbee
2
Service
3
Advies
7
Winkelpresentatie
4
Totaal

Na de afspraak ,om de matrassen te leveren, kreeg ik kort voor de afleveringsdatum een mail dat het veel later werd. Het bedrijf was niet meer telefonisch bereikbaar en per mail ging het zeer traag en totaal geen tussen oplossing was er mogelijk. Zeer jammer.

Bertus Boere
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

We werden geholpen door een heel leuke dame, die ons veel matrassen in de winkel liet proberen. We kwamen uit op de Mline slowmotion 7. Heerlijk geslapen .

Ronald Bonte
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

uitgebreide toelichting.

P.J. Zevenbergen
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Geen woorden nodig, heel goede behandeling

Alphons Verbaarendse
9
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

prima geholpen

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede eerlijke voorlichting.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

De verkoper gaf mij het juiste advies door mij deze matras te verkopen.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Aardige verkoper , geen half werk , goede uitleg . Er word de tijd voor je genomen .

7
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7
Totaal

Voorlichting kan beter

Peter Monden
5
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Bij het eerste bezoek heel goed en professioneel geholpen. We kregen een keurig documentje mee met alle gemaakte afspraken. Na 30 dagen na levering van de matrassen gingen we terug naar de winkel met de vraag de matrassen om te ruilen omdat deze totaal niet voldoen. We hebben nu de keuze gemaakt voor de duurste matras uit Slow Motion lijn omdat de Slow Motion 3 en 4 voor ons veel te zacht zijn. Toen kregen we de melding dat er voorlopig niets omgeruild kan worden wegens restricties opgelegd door het RIVM. We kregen ook geen documentje mee met de nu gemaakte keuze en wat er bijbetaald dient te worden. Ook niet toen ik er om vroeg. Heel vreemd en onprofessioneel. Tot op heden weet ik nog steeds niets...

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

prima dealer.

Erik van den Heuvel
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Ik wilde een goed matras en daar ook geld aan uit geven. We kwamen snel bij Mline uit met de verkoopster. Het was een snelle koop (max30 minuten) maar ben er erg blij mee

Ingeborg Van Liempt
8
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

De reclame die de winkel maakt is nooit van toepassing op de duurdere producten.

Ab Lausberg
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

goed voorlichting en voldoende tijd om uit te proberen en te beslissen

Koos Reijerkerk
7
Service
7
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Hebben het bed op een beurs gekocht. Maar later de nachtkastjes in Barendrecht en daar zijn we goed geholpen;.

M.P.A. van der Velde
10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Geweldig geholpen.

Kooiman
9
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Uitstekend geholpen

Jeroen van den Berg
1
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
6,3
Totaal

De service is dramatisch, maar daar kan Barendrecht niet veel aan doen. Het hoofdkantoor moet zich doodschamen hoe ze klanten te woord staan. Zowel de het bed als de kast waren niet compleet, geen sorry en geen oplossing, laat staan een compensatie. Als van M-line tot aan het dekbed toe alleen geen kussens nog. Nooit meer iets vernomen van het Hoofdkantoor.

Jeroen van den Berg
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede professionele begeleiding, niet opdringerig. Gewoon een fijne winkel!

Kees van Noppen
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Ik ben uitstekend geholpen.

A H Boer
8
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Onze verkoopster was zeer attent, meedenkend, kundig en niet opdringerig. Hebben dit zeer positief ervaren.

J.P. den Boer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

We werden vriendelijk en uitstekend geholpen. Goed advies gekregen maar toch de keus aan ons gelaten. Heel fijn allemaal!

A. den Ouden
7
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6,3
Totaal

duurde erg lang voor wij werden geholpen, advies hadden wij op internet gezocht, winkel wilde snel verkopen ivm sluitingstijd. werd ook niet goed op kortingen gelet, hebben wij zelf via internet opgezocht.

Gert-Jan van Middelkoop
8
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

In de etalage stond dat er 10% korting zou worden gegeven bij ALLE matrassen. In de winkel bleek de Mline een uitzondering te zijn. Ik vind dat dat niet kan. Uiteindelijk ging er wel n klein bedragje van dit dure matras af maar ik had niet het idee dat ik goed was behandeld

M Venmans
9
Service
8
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Helaas niet gezegd dat in-uitstap hoogte zoveel hoger is dan gekochte bedombouw aldaar, ivm hoogte nieuwe matrassen

J.a. Warnaar
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Service was goed. Advies was goed. Winkelpresentatie was goed. We waren zeer tevreden.

Arie van Driel
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Het is wel jammer dat Mline een witte achterkant heeft geleverd, terwijl er grijs op de doos stond. Gelukkig wordt dit komende woensdag recht gezet.

Remke Bouwman
10
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Prettige mevrouw die ons uitstekend heeft geholpen

Marian Boers
9
Service
8
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Goed geholpen Goede informatie en service van aflevering

Wout Van Neuren
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed en naar wens geholpen

A.J. de Koning-van de Sluis
7
Service
3
Advies
8
Winkelpresentatie
6
Totaal

Het advies bij de M Line mag stukken beter. Gezien de prijs van het bed mogen alle medewerker meer kennis bezitten.

Patrick Schuiling
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Vakkundig en netjes geholpen, zijn afspraken nagekomen.

Manon van Wolde
8
Service
4
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

verkeerd geleverd en geen zakken meegegeven voor oude matrassen

H.van Ruijven
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Voor mij een vertrouwd adres.

M. van der Wel - van der Oost
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Bij Beter Bed Barendrecht goede service en advies omtrent MLine matrassen.

J. Ooms
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

een super service

Theo
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

zeer tevreden

R Stok
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

zeer tevredenen en zeer goede ervaring met deze winkel inclusief personeel.

R Stok
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Goed advies. De winkel oogt iets goedkoper terwijl m line wel duurder is

Carina Arabkhani Bogers
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Prima geholpen

A.P. van Twist
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima uitleg gekregen !

Ritstier-van den Heuvel
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

wordt later, pas 1 nacht op geslapen

j lugtenburg
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Service van Beter bed zeer goed.

M.Wildschut van hengel
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

goede service

Westerveld
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Een prima afhandeling van zaken en bejegening van ons als klant.

C. Donker
10
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goede service, wellicht iets beter kunnen adviseren

Coolen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Ik heb het kussen nu twee nachten gebruikt maar ik moet er erg aan wennen.

Brenda van Veldhuizen
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

We zijn heel goed geholpen en geadviseerd.

M.van Diggelen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

goed advies

J.C. de Jong
6
Service
4
Advies
4
Winkelpresentatie
4,7
Totaal

Hadden eerst ander matras die toen omgeruild omdat wij daar absoluut niet op konden slapen , toen de keuze gemaakt voor een M line en nu hopen dat wij weer lekker slapen en zondervrug pijn op staan

Rijndertse
6
Service
4
Advies
8
Winkelpresentatie
6
Totaal

hulp bij aankoop besluitvorming zou wat pro actiever mogen. Wel goede offerte gekregen!

C.Bakker
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

ik wil ook nog 2 m line smart cover registreren maar die staat er niet bij !!

hmcm de zeeuw
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima advies, geen koopdwang

J. Zoutendijk
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Ben het kussen nog aan het uitproberen, eerste 2 nachten wel last van nekklachten.

Yvonne Rijsdijk
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Super fijn kussen!

Tom
8
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Prima geholpen. Aanrader!

E. Bouman
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Ben door een deskundige verkoper geadviseerd. Matrassen niet op afgesproken datum geleverd.

EPM Verbeek
8
Service
4
Advies
10
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

ik twijfel of ik niet \'t hoge model had moeten hebben van dit kussen. Maar kan \'t niet meer omruilen.

Liesbeth Kleinjan
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Na de eerste nacht waren we al zeer tevreden over deze kussens

van Duin
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Onze dochter heeft ook een matras van Beter Bed en dat beviel goed.

M.Geeve-Roobol
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer goed geholpen.

Paula Verschoof
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

we zijn vaste klant bij beter bed

van der weegen
8
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

zeer goed geadviseerd en geholpen

blok
6
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Ivm schouder/rugklachten wilde ik een goed kussen. Deze werd mij aanbevolen en na proefliggen wist ik meteen dat deze het moest zijn.

P.vd Graaf
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

stevig kussen

J.M. van Wijk
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Stevig kussen

J.M. van Wijk
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

goede uitleg

Boogert-Bijl
2
Service
2
Advies
6
Winkelpresentatie
3,3
Totaal

De dames die daar werkte hebben mij slecht geholpen. Het is dat ik zelf research heb gedaan op het internet, anders had ik ergens anders een aankoop gedaan. Er werden nauwelijks vragen gesteld om specifiek te kunnen zoek naar de perfecte hoofdkussen. De hoofdkussen is al erg prijzig, dan vindt ik ook wel dat er een goede uitleg en service mag worden gegeven.

Mike Hagnauer
2
Service
4
Advies
6
Winkelpresentatie
4
Totaal

Een goed kussen zoeken i.v.m. een nek hernia.

A.M.C. Verkerk
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima geholpen!

Quint van Keulen
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Rugpijn en drukplekken, hopen op verbetering.

L Klootwijk
8
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Grantie/omruil 2 vancouver matrassen\nafgekeurd door exp Beter Bed

J. van Erkel
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

na 17 jaar waren wij toe aan nieuwe matrassen

D van der Wilt
8
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

slijtage in de nek,door artrose.

a schluter