Direct naar tekst

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Amersfoort Reviews

Gemiddelde uit 210 Reviews
8,3
8,2
8,2
8,2
Terug naar Beter Bed Amersfoort
9
9
9
9

Perfect geholpen

7
5
7
6,3

Service niet van toepassing Advies niet ok vwb lattenbodem die prima passend zou zijn in een auping ombouw. Bij aflevering gaven de mannen dat ook aan; we moesten stukje wegzagen en aanpassen van onze ombouw Winkelpresentatie ok

e.p. van schaik
10
10
10
10

uitstekend geholpen bij het vaststellen van onze keus .

Ronald Lettenmeijer
9
9
9
9

Waren trouwen bij beter bed in Baarn Daar zijn we zeer prettig en goed geholpen Vakkundige mensen zijn daar aanwezig Weten waar ze het over hebben

T.A Blom
9
9
9
9

perfect voorgelicht

7
5
8
6,7

Heb me een aanbieding laten aanpraten die eigenlijk niet bij me past. Zag later dat er andere matrassen zijn (zonder aanbieding) die beter bij mij hadden gepast.

Pieter de Beer
8
7
8
7,7

advies kan beter

Jolanda van de Beek
9
4
6
6,3

Ik heb aangegeven dat ik artrose heb en dat ik daarom een zachter matras wil. Ze weten wat ik had. Na een paar uur op het matras liggen voelde ik al dat het net zo hard was als het vorige matras, maar ik moet er eerst maar 's aan wennen. Nu al die weken later is het nog zo.

9
9
9
9

Ik had graag een gespecificeerde factuur willen hebben waar de korting ook op te zien was.

Ad de Smit
10
10
10
10

hebben hier al diverse keren dingen gekocht,altijd tevreden

Roland van der Lek
2
4
8
4,7

27 juni beter bed gebeld met verzoek gebruik te kunnen maken van de omruilgarantie. Zij zouden direct een mail sturen waarin een datum wordt voorgesteld. Nog niets gehoord. Als dat maar goed gaat.

8
8
6
7,3

Goed advies, maar wel erg directief. Niet eerlijk wat betreft prijs, omdat verzekerd werd dat de matrassen zeker niet in de aanbieding zouden komen, maar in de week van levering werden ze door BeterBed met korting aangeboden. Omdat wij bij aankoop korting gevraagd en gekregen (10%) hebben, zijnde hier niet meer op teruggekomen.

H Corbee rowaan
6
6
8
6,7

Had eerst ander matras maar kon ruilen , hebben goed geholpen voor vinden ander matras!

9
9
9
9

Prima advies en we kregen ook de tijd om in alle rust uit te proberen.

Rob Hanekamp
8
8
8
8

netjes afgehandeld, we wisten wat we wilden.

Wouter Koelewijn
8
8
7
7,7

Goede toelichting gehad bij de aankoop

9
9
9
9

Bijzonder fijn geholpen!

9
9
9
9

We zijn bijzonder fijn geholpen en hebben goed advies gekregen.

chris cj schram
4
2
4
3,3

beter bed amersfoort

chris cj schram
4
2
4
3,3

beter bed amersfoort

R Toes
8
8
9
8,3

Ik wist wat ik hebben wilde, dus er was weinig advies nodig. Wel gied geholoen om het kussen met de juiste dikte te kiezen.

R Toes
8
8
8
8

Wist eigenlijk al wat ik wilde, dus was vrij snel klaar met proberen.

Patrick Barends
4
6
7
5,7

Assortiment van de website was niet bekend bij de verkoper. Ook de huidige aanbieding was niet bekend. Herkomst van dons niet bekend. .

10
8
9
9

100 dagen omruil-garantie op eerder gekocht matras, deed ons uiteindelijk kiezen voor een M-Liine matras.

2
8
7
5,7

Twee weken na levering was mijn topdek 25% goedkoper. Een behoorlijk bedrag. Tot de dag van vandaag geen enkele oplossing voor dit prijsverschil geboden door BB Afoort. Zeer teleurstellend.

1
1
1
1

Wij hebben 30 juni jl. een compleet slaapkamer ameublement besteld. 22 nov. komt pas het bed. De lattenbodem en matras staan nu op pootjes. Dus eigenlijk is alles heel waardeloos. Alleen de linnenkast is compleet, that’s it.

mattheus dijkman
8
7
6
7

advies mag een ietsje meer.

10
10
10
10

Prima geholpen

9
9
10
9,3

keurig netjes

7
8
7
7,3

Goed geholpen.

H.J.F. lablans
9
8
9
8,7

Enthousiast personeel .

H.J.F. lablans
9
8
9
8,7

Enthousiast personeel .

5
7
7
6,3

Helaas mindere service tav ander gekocht product (kussen).

Nel Mooij-Buis
8
8
6
7,3

De dealer in Amersfoort heeft zijn best gedaan, alleen bij het hoofdkantoor wil het niet erg. vanaf juni 2021 bezig geweest. el.onderstel werkte niet meer ( ook M-line ) en de matrassen doorgezakt. 4x monteur geweest met verkeerde onderdeel. Kortom op 7 jan.2022 was het eindelijk opgelost en hadden wij de nieuwe matrassen. nu maar afwachten!!!

8
8
8
8

Verschillende verkopers gehad. De eerste verkoper had onze gegevens niet genoteerd. De tweede verkoper heeft ons ook geattendeerd op korter levertijd mogelijkheid en onderhouds plan. Zeer tevreden met tweede verkoper

D Barends
9
9
9
9

Zeer goed geholpen Goede service

Manon Zernitz
9
9
6
8

Qua mline alleen maar positief, alleen wat rommelig binnen.

10
10
10
10

Nette winkel en vriendelijk behulpzaam personeel.

Joop Slagt
9
9
8
8,7

Goed geholpen.

Esther de Jong
10
10
10
10

In de winkel zijn wij zeer goed geadviseerd en was de service vanuit de winkel echt heel goed en fijn!

9
9
9
9

We zijn in de winkel goed geholpen. Kregen goed advies. De winkel zag er netjes uit.

9
9
9
9

Je word hier goed en geduldig geholpen

Roan Straatsma
5
5
6
5,3

Het is zeer onverstandig om medewerkers bij een van de twee in- of uitgangen te laten roken, helemaal als de wind op die zijde van het gebouw staat. De geur van één sigaret was letterlijk aan de andere kant van de showroom te ruiken en dat lijkt mij geen positieve invloed te hebben op het koopgedrag van consumenten.

Anne korevaar
10
10
10
10

Beter Bed Amersfoort is een prettige winkel, met goede service. Als er iets is dan word je gebeld.

Loes Van Hooft-Smitz
8
8
8
8

We liepen de winkel uit, en keken elkaar aan. We hebben de duurste matras genomen. Voor ons logeer bed..

Louise (C.L.) Arnold Bik
9
8
8
8,3

Zoals je zou willen

bas kreder
10
9
10
9,7

vlot en duidelijk geholpen

Wim Malestein
9
9
9
9

Vriendelijk personeel e goed geadviseerd

Wim Malestein
9
9
9
9

Vriendelijk personeel goed advies gekregen

jj Heystek
8
5
5
6

hebben alles uitgezocht bij beter bed emmeloord. een prima service, alle tijd voor ons. Top.

Ton Werdler
7
8
8
7,7

Deskundig advies gekregen!

MER de Klerk
10
10
10
10

Prima uitleg in de winkel. Ruim de tijd gekregen om proef te liggen. Heb matras 2 dagen binnen en ligt nu al heerlijk.

M.C.M. Braam
10
10
8
9,3

Goed geholpen

Tim Slokker
8
4
6
6

De medewerker had mij moeten adviseren over de verschillende hoogtes van het kussen.

A.J. van de Beek
10
10
10
10

Heel goed . In de winkel maar ook een pluim voor de bezorgers.

N. Klijn
8
8
8
8

heb de matrassen vandaag binnen gekregen, dus kan ze nog niet beoordelen

Biekart J.
6
2
6
4,7

over aflevering erg ontevreden op andere tijd dan afgesproken en bezorger weigerde verlichting die niet paste terug te nemen.

Stevens
10
8
8
8,7

vriendelijk

K. de Bruin
6
8
8
7,3

Goed geholpen

Geutjes
8
8
8
8

heb 2 kussens Energy Pillow gekocht 1x hardheid 1 en 1x hardheid 2 !!!!!

A zegers
8
8
6
7,3

Nog geen idee

Marian van westerlaak
10
10
10
10

Prima geholpen en goede product kennis

Henry hartog
10
10
10
10

In de winkel zijn wij zeer goed geadviseerd dus zijn we over gegaan tot het kopen van de m-line matrassen de 5 en de 6 en na 2 weken ( vandaag dus) al geleverd en netjes afgehandeld. Nu genieten van deze mooie en kwalitatief perfecte matrassen

Arnout Nieuwenhuis
10
8
8
8,7

Prettig geholpen in de winkel, bezorging en opstelling professioneel

H. Wilgenburg
10
8
8
8,7

Goede service, snel geholpen

CM Wijnen
6
8
6
6,7

Winkel okee, alleen stugge reactie bij vraag over Energy pillow!

Jos Steinfort
10
10
8
9,3

We waren eerst geholpen door een medewerker die niet vast in het filiaal stond en die rade ons de slowmotion 5 voor mijn vrouw en de 6 voor mij aan. We hebben toen een offerte mee gekregen. Een week later terug gegaan geholpen door een collega. Lang de tijd voor ons genomen maar het resultaat was ook veel beter 2x de slowmotion 7 nu 2 x op geslapen heerlijk!!

Nieuwenburg
8
8
8
8

Goed advies met duidelijke uitleg nette verkoper met verstand van zaken ruime opzet van winkelinrichting

Evelyne Vijverberg
6
6
6
6

Vooral veel zelf uitgezocht. Vriendelijke verkoopster. Matrassen liggen lekker.

den Hartog
10
10
8
9,3

Prima, komt echter door onze jarenlange goede ervaring met mline matrassen

Paul van Wegen
10
10
10
10

diverse voors en tegens van diverse matrassen laten voelen

C. Tijmensen
10
10
8
9,3

de MLine 7 is de beste aankoop die ik ooit heb gedaan

A.H.M. de Wit
8
6
8
7,3

We hebben na 2 maanden de 7 omgeruild voor de 8 en tot nu toe bevalt die beter. De service is geweldig

M. Hoogendoorn
8
8
8
8

gewoon goed.

Scherff
8
8
8
8

Jammer dat artikel niet op de afgesproken datum geleverd kan worden. Heb vrije dagen ingepland/kunnen regelen, maar datum is naar de volgende maand verzet. Datum nog niet bekend. Wordt ook niet geinformeerd op welke datum het dan wel geleverd kan worden zodat hier opnieuw rekening mee gehouden kan worden. Kost weer extra dagen en problemen te regelen vrij te kunnen krijgen.

P.H.M. Hillemans
8
8
6
7,3

doet er niet toe

Steehouder
8
8
8
8

goed, ik had alleen wel beter geinformeerd willen zijn over de matrasdikte en de lastige consequenties hiervan

W. Bolwerk
10
8
8
8,7

zeer prettig geholpen met goede adviezen

Smit
10
10
10
10

Prima en vakkundig geholpen.

c
6
6
4
5,3

Slaap nu 2 weken op de mline7 en het begint te wennen! Drukpunten zijn absoluut verminderd en mijn hoofd wordt ook goed ondersteund. Ik ben een buikslaper, maar het liefst mét kussen en dat ligt dus niet op de mline omdat je toch ook in het matras zakt dus krijg je een knik in je nek, maar zonder kussen ligt het beter. Moet zeggen dat ik steeds vaker op mijn rug lig omdat dit heerlijk ligt. Wat ik echt een tegenvaller vind is de geur van het matras...het lijkt wel een schimmellucht, daarom heb ik de eerstvolgende ochtend de tijk verwijderd om te checken of dit ook het geval was, natuurlijk was dit niet zo, maar nu nog hangt er een vreemd luchtje aan het matras en houdt dat me nu uit mijn slaap i.p.v. pijntjes!

Maciej Jezior
8
10
10
9,3

Hoort altijd 2-e hands poten bij nieuwe bed?

Jerry Pluge
10
8
8
8,7

zochten een goed bed

van beek
8
10
10
9,3

jammer dat ze zulke goede zware matrassen niet even op het bed leggen,maar dat je dit zelf moet doen!

R.L. Wouda
10
10
10
10

oud matras was aan vernieuwing toe

Brockl
10
10
10
10

Goed geholpen door de verkoper

H. Ruizendaal
10
8
8
8,7

Gebruik het matras als topmatras op een boxspring van een ander merk, om het bed steviger te maken. Een goede combinatie!!

A. Swijnenburg
6
6
6
6

Goed kussen

A. Swijnenburg
6
6
6
6

Voelde bij aankoop als de beste matras

Bergman
8
8
8
8

Na verhuizing nieuw bed nodig.

Van Soeren
8
8
8
8

Mogelijkheid om verschillende matrassen uit te proberen & advies

Jennie Kok
6
6
6
6

Lekker slapen zonder rugpijn

Ligthart-van der Vorst
8
10
10
9,3

zoals gezegd; goed advies

Aerts
8
6
8
7,3

De eerste verkoper op vrijdag beloofde kortingen die alleen op vrijdag zouden gelden, maar die op zaterdag bij de tweede verkoper normaal waren.

G. Koppelaar
8
8
8
8

Klantvriendelijk

Luijben
8
8
6
7,3

Goede voorlichting en volop tijd voor de klant.\r\n

Ham van den
10
10
10
10

Wij hadden een waterbed en volgens de verkoper kwam Mline het meest overheen.

Berg
8
8
8
8

We hebben al Mline matrassen daarom na proefliggen voor Mline kussen gekozen

A.W.Prudon
8
8
8
8

Bijna te goede voorlichting, onze oude mline matrassen waren aan vervanging toe dus wilde we eigenlijk alleen twee nieuwe bestellen, maar kregen de full treatment.\nToch leuk

J.E.N. van den Hoven
10
10
10
10

Uitstekend geholpen door medewerker. Achteraf na enkele weken blijkt dit eens te meer. Voortreffelijke nachtrust en geen pijntjes meer bij het ontwaken.

Bus
10
10
8
9,3

Wij zijn onlangs zeer prettig geholpen in de winkel van Beter bed in Amersfoort.\n\nOok de levering van de diverse artikelen werden thuis keurig netjes en op het afgesproken tijdstip aangeleverd.\nKortom een dikke tien.

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: